fredrik.mickelsson January 3, 2015 Author Report January 3, 2015 Vart en garage fylla idag!! :-) Front spoiler på backspeglar på, klickat på en jäkla massa rutclips på fram rutan, putsa krom lister till det får bli en annan dag. Montera radio antenn å innan det blir kväller! Citera
fredrik.mickelsson January 3, 2015 Author Report January 3, 2015 Efter många om och men så hamnade antennen där!! En stor snus å lite mer öl på detta så är det godnatt!!! Citera
turbo57 January 4, 2015 Report January 4, 2015 Härligt Fredrik koppla nu bara in antennen i en radio och sätt dig lite och njut/Leif Citera
fredrik.mickelsson January 4, 2015 Author Report January 4, 2015 Har nån gammal stereo i bilen med kasett band, vet ej om den fungerar. Men ett senare projekt är ju å skaffa lite bra ljud inne i bilen. Citera
turbo57 January 4, 2015 Report January 4, 2015 Bry dig inte om kvaliten på ljudet bara sätt dig en stund och njut/Leif Citera
fredrik.mickelsson January 4, 2015 Author Report January 4, 2015 Vet inte riktigt om den fungerar.. Får kika över det så småningom.. Citera
NackaBosse January 5, 2015 Report January 5, 2015 Den här köpte jag till min Musse. Retroutséende och bra ljud. Citera
fredrik.mickelsson January 5, 2015 Author Report January 5, 2015 Kag har planerat å köpa en som ser ut som orginal men alla nymodigheter så som usb å blåtand å allt sånt lull lull Citera
fredrik.mickelsson January 18, 2015 Author Report January 18, 2015 Plockat bort förgasaren för inspektion. Då det var problem när jag körde bilen till å från lackeringen, bilen vill inte varva nånting och inte växla som den borde. Så jag börjar med att kika över förgasarn hur det ser ut. Det först jag såg var att förgasar spacern inte passa nå vidare då den täckte nästan hälften av de stora portarna i insuget. Sen så var det väldig mycket kladd i flottör huset så det är kanske bäst att plocka ner den o molekyler å gör rent allt innan tillbaka montering. Sen ska jag även forska lite om den behöver bestyckas med något annat kanske. Citera
fredrik.mickelsson January 20, 2015 Author Report January 20, 2015 Shop ner med förgasardelarna i ultraljuds tvätten. Få se om den blir nå ren. Verkar inte vara den mest effektiva tvätten som fanns här på jobbet. Citera
turbo57 January 21, 2015 Report January 21, 2015 Blir säkert jättebra Fredrik ultraljudstvätt brukar ta det mesta:thumbup:/Leif Citera
fredrik.mickelsson January 21, 2015 Author Report January 21, 2015 Blir nog inte sämre förhoppningsvis :-) ska beställa lite nya packningar också då de gamla var ganska svåra att få bort hela, så blir det nog bra fart i förgasaren igen!! Citera
fredrik.mickelsson February 1, 2015 Author Report February 1, 2015 upptäckte problem ett problem nu när jag skulle tillbaka med förgasaren. Då det är spreadbore på insuget å squarebore på förgasaren så får inte sekundär spjällen plats å öppna. Blir å köpa en såndär adapter platta så kanske det blir lite ös vid fullgasning igen Citera
fredrik.mickelsson February 1, 2015 Author Report February 1, 2015 lite pul sugen så här på kvällskvisten så tar väll å försöker polera på fälgarna så de glänser som satan Citera
fredrik.mickelsson February 2, 2015 Author Report February 2, 2015 Ska nog köpa en poler trissa. Kommer ju ta flera flera timmar om jag ska göra det för hand Citera
martin.a February 2, 2015 Report February 2, 2015 Kör med lumpskiva i borrmaskin finns hos verktygsboden..Dem har även polervaxer. Citera
fredrik.mickelsson February 3, 2015 Author Report February 3, 2015 Jo va en sån jag tänkte på kom inte på namnet :-) Citera
fredrik.mickelsson February 10, 2015 Author Report February 10, 2015 Tillslut så efter en burk polermedel så vart det helt ok puts på fälgarna! Då var det bara fälgarna fram kvar :-/ Citera
turbo57 February 11, 2015 Report February 11, 2015 Vad ska man ha speglar till:--, det blir tjusigt Fredrik/Leif Citera
fredrik.mickelsson February 11, 2015 Author Report February 11, 2015 Jo då på håll ser de riktigt blanka ut. Men kommer man lite närmare så syns fortfarande lite grå missfärgning. Får köra lite nogranare med svinto på fälgarana fram så kanske all missfärgning försvinner Citera
martin.a February 11, 2015 Report February 11, 2015 Ser bra ut.kör med våtslip börja med 400 i några steg ner till 2000 innan polering så jäklar..Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Recommended Posts