Jump to content

Tack för mig.


Lars Oscarsson cmc383

Recommended Posts

Vill någon något, så nås jag på mail, tack för en uderhållande tid på FORUM.:thumbup:

Vad nu då ????????????????????????????????????????????? Varfor ????????????????????

Inte ska vel DU som er det STØRSTA BATTERIET i det her forumet lemna oss utan nån typ av forklaring vel ;-)

Mvh

JohnB

Link to comment
Share on other sites

Va nu då???

Vem har trampat de på tårna den här gången då?:(

Kom igen nu Lasse! Vi behöver ju dej juhh!!!!:D Du få inte ge upp nu! Vänta

åtminstone tills jag har gett upp!;)

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Jag ställer mig personligen frågan att detta kan ha hänt förrut.......återigen så är det en personlig undran om detta inte har hänt tidigare?? tyvärr tycker jag synd om de som saknar han som har bestämt detta om sig själv.och de som vill ha hans hjälp om mustanger??

MLP

Link to comment
Share on other sites

Jag ställer mig personligen frågan att detta kan ha hänt förrut.......återigen så är det en personlig undran om detta inte har hänt tidigare?? tyvärr tycker jag synd om de som saknar han som har bestämt detta om sig själv.och de som vill ha hans hjälp om mustanger??

MLP

????????????????????????????????????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

Nej Lasse, det får inte vara sant.!!

Men till viss del förstår jag dig. Göran på SET i Bålsta har gjort samma sak.

Han tröttnade till slut att gå in och rätta alla felaktiga påståenden och råd i forumet.

Link to comment
Share on other sites

Jag ställer mig personligen frågan att detta kan ha hänt förrut.......återigen så är det en personlig undran om detta inte har hänt tidigare?? tyvärr tycker jag synd om de som saknar han som har bestämt detta om sig själv.och de som vill ha hans hjälp om mustanger??

MLP

Har ponnyn kollat för djupt i flaskan?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sympati för dig Lars.

Gick ur klubben för tre år sedan o forumet för frågorna o detaljerna är så ENORMT viktiga för några på forumet. En felskrivning eller lite fel beteckning på en del eller bilemodell o man får på tafsen. Hoppas att några av de gamla rävarna blir mildare i framtiden. Jag har valt o återgå till forumet o till klubben från 2013.

Lärt mycket i livet under senaste åren då jag bla totalt bytt identitet som ni ser. Så den här typen av dispyter betyder inget längre, även om jag förstår frustrationen. (Var med i en diskusion om fyrkantiga däck under vinterförvaring för några år sen) Det va inte o leka med kan jag säga. Blev både ledsen o arg över kommentarer o de som VISSTE :P

Viktigaste borde ändå vara att trivas på forumet. Vi har en sak GEMENSMT. FORD Mustang från startåret till dagens datum.

Kan väl säga att det personligen känns jobbigt o bli totalt uttittad som TS-kvinna när jag kommer på bilträffar. Ingen vill prata . Trist eftersom jag gillar bilar.

Har f.nv tre en Musse, en SAAB 9-5 Vector o en VW surfar husbil ;)

Link to comment
Share on other sites

Sympati för dig Lars.

Gick ur klubben för tre år sedan o forumet för frågorna o detaljerna är så ENORMT viktiga för några på forumet. En felskrivning eller lite fel beteckning på en del eller bilemodell o man får på tafsen. Hoppas att några av de gamla rävarna blir mildare i framtiden. Jag har valt o återgå till forumet o till klubben från 2013.

Lärt mycket i livet under senaste åren då jag bla totalt bytt identitet som ni ser. Så den här typen av dispyter betyder inget längre, även om jag förstår frustrationen. (Var med i en diskusion om fyrkantiga däck under vinterförvaring för några år sen) Det va inte o leka med kan jag säga. Blev både ledsen o arg över kommentarer o de som VISSTE :P

Viktigaste borde ändå vara att trivas på forumet. Vi har en sak GEMENSMT. FORD Mustang från startåret till dagens datum.

Kan väl säga att det personligen känns jobbigt o bli totalt uttittad som TS-kvinna när jag kommer på bilträffar. Ingen vill prata . Trist eftersom jag gillar bilar.

Har f.nv tre en Musse, en SAAB 9-5 Vector o en VW surfar husbil ;)

Hej!

Bry er inte om dom!;) Det kommer alltid att finnas folk som inte tycker som de flesta

på detta forum. Meningsskiljaktigheter är väl det som gör det charmigt, och lärorikt?

Vi måste ju kunna diskutera saker och ting utan att bli sura på varandra, bara därför

att det finns olika meningar om ett eller annat. Bara för att jag vet att jag har rätt

om en sak, behöver ju inte betyda att alla andra har fel. Jag kan ju också ha fel, även

om jag vet att jag har rätt!;) Förstår ni? Vi kan lära av varandra, det är det som är

meningen med vårt forum.

Faktum är ju att vi har ett av dom "renaste" forumen i bilhobbyn. Dom flesta andra

klubbar är faktiskt avundsjuka på oss för vårt forum. Låt oss fortsätta att ha ett av

dom bästa forumen inom bilhobbyn. Låt dom som är avundsjuka på oss som engagerar

oss (och kanske blir avgiftsbefriade) vara det då. Dom tillför inget till varken klubben

eller forumet. Låt dom som är avundsjuka på oss vara det!

Jag har sett Mustangklubben både utifrån och inifrån. Jag har varit engagerad i många

klubbar och föreningar, men INGEN så välskött och ödmjuk som CMCS. Jag har suttit

som kassör och ordförande i flera föreningar. Jag vet hur en förening fungerar. Att stå

UTANFÖR en klubb eller förening och tycka det ena och det andra om hur föreningen

ska skötas eller drivas, kommer inte att ge nånting. Då får man skrika sej hes. INGEN

kommer att lyssna! Har man nåt att säga, eller tycka om föreningens skötsel, får man

engagera sig i den klubben eller föreningen. DÄR kan man säga sin mening!

Som sagt, låt oss fortsätta diskutera och fråga på detta forum som det är. Vi kommer

alla att ha nytta av det. Låt oss lägga allt groll bakom oss. Vi kommer alla att tjäna

på det.

Med vänlig och ödmjuk hälsning,

P-O

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Bry er inte om dom!;) Det kommer alltid att finnas folk som inte tycker som de flesta

på detta forum. Meningsskiljaktigheter är väl det som gör det charmigt, och lärorikt?

Vi måste ju kunna diskutera saker och ting utan att bli sura på varandra, bara därför

att det finns olika meningar om ett eller annat. Bara för att jag vet att jag har rätt

om en sak, behöver ju inte betyda att alla andra har fel. Jag kan ju också ha fel, även

om jag vet att jag har rätt!;) Förstår ni? Vi kan lära av varandra, det är det som är

meningen med vårt forum.

Faktum är ju att vi har ett av dom "renaste" forumen i bilhobbyn. Dom flesta andra

klubbar är faktiskt avundsjuka på oss för vårt forum. Låt oss fortsätta att ha ett av

dom bästa forumen inom bilhobbyn. Låt dom som är avundsjuka på oss som engagerar

oss (och kanske blir avgiftsbefriade) vara det då. Dom tillför inget till varken klubben

eller forumet. Låt dom som är avundsjuka på oss vara det!

Jag har sett Mustangklubben både utifrån och inifrån. Jag har varit engagerad i många

klubbar och föreningar, men INGEN så välskött och ödmjuk som CMCS. Jag har suttit

som kassör och ordförande i flera föreningar. Jag vet hur en förening fungerar. Att stå

UTANFÖR en klubb eller förening och tycka det ena och det andra om hur föreningen

ska skötas eller drivas, kommer inte att ge nånting. Då får man skrika sej hes. INGEN

kommer att lyssna! Har man nåt att säga, eller tycka om föreningens skötsel, får man

engagera sig i den klubben eller föreningen. DÄR kan man säga sin mening!

Som sagt, låt oss fortsätta diskutera och fråga på detta forum som det är. Vi kommer

alla att ha nytta av det. Låt oss lägga allt groll bakom oss. Vi kommer alla att tjäna

på det.

Med vänlig och ödmjuk hälsning,

P-O

+1

Mvh

JohnB

Link to comment
Share on other sites

+1

Misstänker att de allra flesta håller med om att det vore både märkligt och oerhört tråkigt om alla tycker lika, kan allt, vet allt o s v. Jag tycker att tonen i inläggen sammantaget gör, som P-O skriver, forumet väldigt "rent" och det är sällan eller aldrig man ser användare fara i luven på varandra.

Med garanti för att väcka upprörda känslor måste jag dock konstatera att det är rätt många fräcka pojkar, flickor, män, kvinnor, gubbar och gummor i tunga muskelbilar som blir rätt ömfotade här på forumet. Påhopp på person ställer jag aldrig upp på, men olika åsikter (ja även om färg, fälg, årsmodell, oljebyte eller vad det nu är) tycker jag att det är kul om vi kan tjôta om här utan att det ska ses som krigsförklaringar. Men jag kan ha fel......

Link to comment
Share on other sites

"Kan väl säga att det personligen känns jobbigt o bli totalt uttittad som TS-kvinna när jag kommer på bilträffar. Ingen vill prata . Trist eftersom jag gillar bilar"

om TS-Kvinna betyder vad jag tror det betyder så är det ju trist om ingen vill prata med dig på träffarna om det kan pratas här på forumet!

jag har aldrig träffat någon i min del av klubben/landet som INTE varit trevlig och snackig så varför ska det behöva vara så på andra ställen?! vi är väl tillsammans här för att vi har gemensamma intressen så alla är välkomna!!

Link to comment
Share on other sites

Tyvärr är det så, skriver i hopp om att några läser o vågar gå fram o prata, TS betyder Transsexuell btw ;)

Försöker att hålla "Open mind" tills man känner till storyen oavsett inriktning för egen del.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...