peckapecan February 4, 2013 Report February 4, 2013 Blir mottagningen mycket sämre om man monterar en 5" antenn ist för originalet Citera
Daniel Linde February 4, 2013 Report February 4, 2013 Blir mottagningen mycket sämre om man monterar en 5" antenn ist för originaletFungerade oftast bra för mig, men ibland så fick man sjunga själv Jag hade bytt om jag stod inför valet igen!//D Citera
BUSET February 4, 2013 Report February 4, 2013 jag har aldrig upplevt problem och vad jag vet så har ingen som köpt av mig haft det heller!men det kan ju bero på var man bor och om det finns radiotorn m.m i närheten testa och köp,dom är inte dyra jag har dock inga kvar Citera
Matte_M February 4, 2013 Report February 4, 2013 Jag upplevde det som att det blev betydligt sämre än med originalantennen. Men det är nog också lite beroende på hur långt från radiomasterna man är som Buset skriver. Jag köpte en Blaupunkt glasantenn istället och en blindplugg till originalantennen. Funkade bättre än den korta aluminiumantennen iaf.//Matte Citera
evert cmc1622 February 4, 2013 Report February 4, 2013 Har en kort kromad antenn på min bil köpt på ebay! !! Fungerar bra! Original antennen är gräslig tycker jag!! Citera
jalmebro February 4, 2013 Report February 4, 2013 Annars kan man sätta på en antennförstärkare. Citera
Alabama Grill February 8, 2013 Report February 8, 2013 Självklart så är svaret ja på den frågan. Men allvarligt, vem lyssnar på radion när man kan streama, köra Spotify, eller musik igenom andra ingångar så som SD kort, USB mm. Eller kanske bara njuta av motorljudet. Har en kortis själv men det är bara av kosmetiska skäl så klart :-)) Citera
Daniel Linde February 8, 2013 Report February 8, 2013 Absolut, det är bara att köpa! Som sagt hade tagit en likadan kortis igen själv.Spotify är för övrigt kung! Citera
CMC-49 February 9, 2013 Report February 9, 2013 Absolut, det är bara att köpa! Som sagt hade tagit en likadan kortis igen själv.Spotify är för övrigt kung!Radio play kör jag med kanon Citera
Claes CMC 1489 February 13, 2013 Report February 13, 2013 Vem lyssnar på musik när den kommer ut därbak med nedvevade rutor.......? Citera
Recommended Posts