Corvette 23 September Report Share 23 September On 2019-05-13 at 06:53, Mattsan said: Tjäna. Undrar om det finns en länk som uppger om bilen är åtgärdad. Har själv en 05:a som kom från USA Augusti förra året. Kollade mot ford-länken men hittade ingen återkallelse där. regnr? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MustangDriver 23 September Report Share 23 September (redigerad) Kollade med länken till Ford om ev recall på min Mustang GT 2005 ( flyttgodsbil intagen i Sverige 2006 och jag köpte den av första ägaren 2023 ) och får text : * No recall * * No Customer Satisfaction Programs ** Innebär detta att min bil ej har den farliga krockkudden eller att den redan är utbytt ? Ändrade %s av %s (%s) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alfredsson 23 September Report Share 23 September Det borde betyda det är åtgärdat. På min bil kom det upp röd text "Not complete" den ska bytas, väntar på att ersättnings delar ska komma. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette 23 September Report Share 23 September (redigerad) Bara kontakta din lokala Ford handlare så ska de hjälpa dig med vad som skall göras Ändrade %s av %s (%s) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette 23 September Report Share 23 September 1 timme sedan, MustangDriver said: Kollade med länken till Ford om ev recall på min Mustang GT 2005 ( flyttgodsbil intagen i Sverige 2006 och jag köpte den av första ägaren 2023 ) och får text : * No recall * * No Customer Satisfaction Programs ** Innebär detta att min bil ej har den farliga krockkudden eller att den redan är utbytt ? regnr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercury5964 26 September Report Share 26 September Jag sökte med VIN på en av Ford-länkarna här i tråden. Fick upp: No recalls No Customer Satisfaction Programs Min 2011 GT 5.0 har reg.nr: DFR 861. Är jag off the hook? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alfredsson 26 September Report Share 26 September 42 minuter sedan, Mercury5964 said: Jag sökte med VIN på en av Ford-länkarna här i tråden. Fick upp: No recalls No Customer Satisfaction Programs Min 2011 GT 5.0 har reg.nr: DFR 861. Är jag off the hook? Ska nog vara OK då. Så här ser det om det ska bytas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette 27 September Report Share 27 September On 2024-09-26 at 12:29, Mercury5964 said: Jag sökte med VIN på en av Ford-länkarna här i tråden. Fick upp: No recalls No Customer Satisfaction Programs Min 2011 GT 5.0 har reg.nr: DFR 861. Är jag off the hook? ja du kan vara lugn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slagsida 29 September Report Share 29 September Kollade min idag och det verkar OK. Det är en 06:a GT, som sålts ny i Tyskland via Fordhandlare och togs till Sverige 2009. Fick svar på VIN-sökning: * No recall * * No Customer Satisfaction Programs ** 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts