Gäst October 25, 2004 Report October 25, 2004 Det skulle vara roligt att få in mera garagebilder på era projekt!Det har inte kommit in några bilder på mycket länge och det har inte heller gjorts något arbete för att få in mer heller.Så har ni något roligt så skicka det till mig!Som Quent här....http://www.mustangclubsweden.com/picts/bildgalleri/Garaget/quent/quent.htmlEndast för medlemmar! Citera
NiklasW November 20, 2004 Report November 20, 2004 Pelle, kan inte du börja med att lägga in nån garagebild på ditt "projekt" så tråden kommer igång nån gång? :wink: Ingen vågar börja verkar det som... Citera
Gäst November 21, 2004 Report November 21, 2004 hehe! nja jag hinner knappt med... kanske senare i vinter då prylar kommer hem.Jag har fått massa bilder nu som ska in.Förra veckan brann tyvärr hela moderkortet och nätagregatet på den dator som alla bilder kom till... Fixat under veckan så jag hoppas få ut nya bilder.Mest från Qent här dock! Fler från andra tack!! Det går sakta fram just nu i vårt garage.Förutom Jorma såklart som jobbar på bra.Hans kärra kan man bara skymta längst till vänster här.Det går sakta fram just nu i vårt garage.Förutom Jorma såklart som jobbar på bra.Hans kärra kan man bara skymta längst till vänster här. Citera
Magnus cmc1179 November 21, 2004 Report November 21, 2004 Skickar en risig bild (tagen med mobilkamera) där jag hängt på ett hjul på min plåtrena 68ht mest för att muntra upp mig själv. Om någon har fått dit hooker super competion tillsammans med en 428CJ så kan ni väl ljuga lite för mig och säga att det är jättelätt, så att jag får kraft för rond 2H/Magnus Citera
jorsei November 22, 2004 Report November 22, 2004 Tjena.Skickar in några före bilder,resten kommer när det är färdigt.Jorma Citera
sniffer November 23, 2004 Report November 23, 2004 hehe! nja jag hinner knappt med... kanske senare i vinter då prylar kommer hem.Jag har fått massa bilder nu som ska in.Förra veckan brann tyvärr hela moderkortet och nätagregatet på den dator som alla bilder kom till... Fixat under veckan så jag hoppas få ut nya bilder.Mest från Qent här dock! Fler från andra tack!! Det går sakta fram just nu i vårt garage.Förutom Jorma såklart som jobbar på bra.Hans kärra kan man bara skymta längst till vänster här.Det går sakta fram just nu i vårt garage.Förutom Jorma såklart som jobbar på bra.Hans kärra kan man bara skymta längst till vänster här.Vad avundsjuk jag blir på ditt UNDERBARA garage då :/ Vill ju åkså ha ett sådant grage med värme lyft och allt :*( Citera
Gäst November 24, 2004 Report November 24, 2004 Så nu blev den matt iallafall! 2'a gången gillt! Citera
Fredde77 November 24, 2004 Report November 24, 2004 Tjena jorsei,Håller på med samma sak. Vad är det för färg som använts till motorrummet?/Fredde Citera
KimX November 24, 2004 Report November 24, 2004 Hejsan,vi lackade lite diskreta flames i helgen Citera
jorsei November 24, 2004 Report November 24, 2004 TjenaFärgen heter Opel rally svart/mattsvart.Fabrikatet är Standox/2K.Blev kanon om man får säga det själv.Jorma Citera
Fredde77 November 24, 2004 Report November 24, 2004 Det blev skitsnyggt! Vad för grundfärg är det?/Fredde Citera
jorsei November 24, 2004 Report November 24, 2004 Hej.Det är en vanlig slipgrund som billackare använder.Vet inte vilket fabrikat eftersom jag köpte det av en billackare som ja känner,han hällde det i omärkta burkar.Men det är bara och fråga nån lackare så vet dom.Lade på 3-4 vänder med slipgrund för att ha lite att slipa på.Det blir ju annars lite övergångar mellan gamla färgen och plåten.Det är ju svårt att få helt plåtrent överallt när man slipar.Jorma Citera
Tommyax November 29, 2004 Report November 29, 2004 Ok. Här kommer mitt bidrag. Har rivit ut inredningen skall svetsa ett par mindre hål i golvet samt fixa radiouttaget tillbaka till orginal.Fixa värmepaketet, fixa så att alla instrument funkar, Shelbysänkning m.m. Väntar nu bara på att skattepengarna skall komma (V50).Så jag vet hur mycket jag vågar beställa från NPD.Lite senare(januari) skall jag beställa AMR Torq Trust 15x7 backspacing 3.75" och BFG 215/60/15 från Summit, får de plats tro, via Ekström Racing a' 12:-/§. Hoppas bara att de går att lita på och att nu dollarn håller sig nere tills dess. =1400:- billigre än för några månader sedan!Men det som närmast står på dagordningen är att värma och skrapa bort den härliga asfaltsisoleringen som ligger på golvet. För jag tänkte måla 2K efter rostlagningen.Någon som handlat via Ekström Racing?Ursäkta den dåliga bilden, dålig belysning i komb. stillbild med videocamera inget att rekomendera.Det är rått och kallt i garaget nu utan värme,,,, Citera
AndersAmby December 1, 2004 Report December 1, 2004 Riktigt snygga flames...har du inga bilder på hela bilen Citera
Gäst December 1, 2004 Report December 1, 2004 Hur lägger man in bilder här då?och FÅR man det ifall man inte är medlem i Mustangklubben? mvh Citera
dacke December 1, 2004 Report December 1, 2004 Håller på att fixa inredningen på min bil...Här slipas det..Grundat...Färdigt..Dock så blev jag arbetslös i Fredags ,så alla grejjer jag behöver nu får väl vänta ett tag tyvärr...Nu har man all tid i världen men inga pengar... Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 2, 2004 Report December 2, 2004 Det skulle vara roligt att få in mera garagebilder på era projekt!Det har inte kommit in några bilder på mycket länge och det har inte heller gjorts något arbete för att få in mer heller.Så har ni något roligt så skicka det till mig!Som Quent här....http://www.mustangclubsweden.com/picts/bildgalleri/Garaget/quent/quent.htmlEndast för medlemmar!Hej. Bilder på renoveringar skall i första hand skickas till P Berglund så att han eller någon webb kunnig i CMC kan lägga in bilder pårenoveringar på CMCs Classic Mustang Clubs hemsidan, menom någon eller några vill lägga ut bilder här så är det inteförbjudet. :wink: Citera
lars10 December 5, 2004 Report December 5, 2004 Vet att det här med bilder på forumet har diskuterats tidigare. Men kan inte hitta hur man lägger upp dem här. Har MASSOR av bilder på mustangrenoveringar som skulle va till hjälp för många på forumet. Mvh Lars Palmkvist Citera
Pernolf cmc 558 December 5, 2004 Report December 5, 2004 Lite senare(januari) skall jag beställa AMR Torq Trust 15x7 backspacing 3.75" och BFG 215/60/15 från Summit, får de plats tro, via Ekström Racing a' 12:-/§. Hoppas bara att de går att lita på och att nu dollarn håller sig nere tills dess. =1400:- billigre än för några månader sedan!Men det som närmast står på dagordningen är att värma och skrapa bort den härliga asfaltsisoleringen som ligger på golvet. För jag tänkte måla 2K efter rostlagningen.Någon som handlat via Ekström Racing?Jag har handlat genom Ekström, inga problem alls... Citera
Leijon CMC 855 December 8, 2004 Report December 8, 2004 Lars10> Du går in på (som du gjort innan) "Besvara" och skriver vad du ska... För att lägga in en bil, borde du veta i förväg i vilken map på din dator du har dina bilder. Det blir lättare då, men när du vill ha med en bild klicka på den lila rutan "Lägg till en bilaga". Då kommer en ny ruta upp strax under denna. Där finns nu en ruta som heter "Bläddra". Tryck på den och datorn visar alla dina program, mappar och filer du har i din dator. Leta upp den bild du vill ha och klicka öppna. Sen är det bara att skicka. Klart!Vill du lägga in fler än en trycker du på "lägg till en bilaga"-rutan under "bläddra"-rutan. Gör sedan om "Bläddra"-biten igen... och skicka när du är färdig...Klart!Nu är det säkert så att jag har glömt ngt eller ngt liknande.. Citera
cmc 49 December 15, 2004 Report December 15, 2004 Så här såg det ut när jag körde hem i Tisdags 14\12Ja då va den målad 9\1-05 Citera
NiklasW December 16, 2004 Report December 16, 2004 Så här såg det ut när jag körde hem i Tisdags 14\12Hmm...du får nog uppdatera din forumsbild tror jag :wink: Citera
Recommended Posts