Jump to content

Garage Bilder tack


Gäst

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

hehe! nja jag hinner knappt med...

kanske senare i vinter då prylar kommer hem.

Jag har fått massa bilder nu som ska in.

Förra veckan brann tyvärr hela moderkortet och nätagregatet på den dator som alla bilder kom till... :cry:

Fixat under veckan så jag hoppas få ut nya bilder.

Mest från Qent här dock!

Fler från andra tack!! :D

Det går sakta fram just nu i vårt garage.

Förutom Jorma såklart som jobbar på bra.

Hans kärra kan man bara skymta längst till vänster här.Det går sakta fram just nu i vårt garage.

Förutom Jorma såklart som jobbar på bra.

Hans kärra kan man bara skymta längst till vänster här.

Link to comment
Share on other sites

Skickar en risig bild (tagen med mobilkamera) där jag hängt på ett hjul på min plåtrena 68ht mest för att muntra upp mig själv.

Om någon har fått dit hooker super competion tillsammans med en 428CJ så kan ni väl ljuga lite för mig och säga att det är jättelätt, så att jag får kraft för rond 2

H/Magnus :D

Link to comment
Share on other sites

hehe! nja jag hinner knappt med...

kanske senare i vinter då prylar kommer hem.

Jag har fått massa bilder nu som ska in.

Förra veckan brann tyvärr hela moderkortet och nätagregatet på den dator som alla bilder kom till... :cry:

Fixat under veckan så jag hoppas få ut nya bilder.

Mest från Qent här dock!

Fler från andra tack!! :D

Det går sakta fram just nu i vårt garage.

Förutom Jorma såklart som jobbar på bra.

Hans kärra kan man bara skymta längst till vänster här.Det går sakta fram just nu i vårt garage.

Förutom Jorma såklart som jobbar på bra.

Hans kärra kan man bara skymta längst till vänster här.

Vad avundsjuk jag blir på ditt UNDERBARA garage då :/ Vill ju åkså ha ett sådant grage med värme lyft och allt :*(

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Det är en vanlig slipgrund som billackare använder.

Vet inte vilket fabrikat eftersom jag köpte det av en billackare som ja känner,han hällde det i omärkta burkar.Men det är bara och fråga nån lackare så vet dom.

Lade på 3-4 vänder med slipgrund för att ha lite att slipa på.Det blir ju annars lite övergångar mellan gamla färgen och plåten.Det är ju svårt att få helt plåtrent överallt när man slipar.

Jorma

Link to comment
Share on other sites

Ok. Här kommer mitt bidrag. Har rivit ut inredningen skall svetsa ett par mindre hål i golvet samt fixa radiouttaget tillbaka till orginal.

Fixa värmepaketet, fixa så att alla instrument funkar, Shelbysänkning m.m. Väntar nu bara på att skattepengarna skall komma (V50).

Så jag vet hur mycket jag vågar beställa från NPD.

Lite senare(januari) skall jag beställa AMR Torq Trust 15x7 backspacing 3.75" och BFG 215/60/15 från Summit, får de plats tro, via Ekström Racing a' 12:-/§. Hoppas bara att de går att lita på och att nu dollarn håller sig nere tills dess. =1400:- billigre än för några månader sedan!

Men det som närmast står på dagordningen är att värma och skrapa bort den härliga asfaltsisoleringen som ligger på golvet. För jag tänkte måla 2K efter rostlagningen.

Någon som handlat via Ekström Racing?

Ursäkta den dåliga bilden, dålig belysning i komb. stillbild med videocamera inget att rekomendera.

Det är rått och kallt i garaget nu utan värme,,,,

Link to comment
Share on other sites

Håller på att fixa inredningen på min bil...

Här slipas det..

Inre8.JPG

Grundat...

Inred22.JPG

Färdigt..

Golv2.JPG

Dock så blev jag arbetslös i Fredags ,så alla grejjer jag behöver nu får väl vänta ett tag tyvärr...

Nu har man all tid i världen men inga pengar... :?

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vara roligt att få in mera garagebilder på era projekt!

Det har inte kommit in några bilder på mycket länge och det har inte heller gjorts något arbete för att få in mer heller.

Så har ni något roligt så skicka det till mig!

Som Quent här....

http://www.mustangclubsweden.com/picts/bildgalleri/Garaget/quent/quent.html

Endast för medlemmar!

Hej.

Bilder på renoveringar skall i första hand skickas till P Berglund

så att han eller någon webb kunnig i CMC kan lägga in bilder på

renoveringar på CMCs Classic Mustang Clubs hemsidan, men

om någon eller några vill lägga ut bilder här så är det inte

förbjudet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vet att det här med bilder på forumet har diskuterats tidigare. Men kan inte hitta hur man lägger upp dem här. Har MASSOR av bilder på mustangrenoveringar som skulle va till hjälp för många på forumet. Mvh Lars Palmkvist

Link to comment
Share on other sites

Lite senare(januari) skall jag beställa AMR Torq Trust 15x7 backspacing 3.75" och BFG 215/60/15 från Summit, får de plats tro, via Ekström Racing a' 12:-/§. Hoppas bara att de går att lita på och att nu dollarn håller sig nere tills dess. =1400:- billigre än för några månader sedan!

Men det som närmast står på dagordningen är att värma och skrapa bort den härliga asfaltsisoleringen som ligger på golvet. För jag tänkte måla 2K efter rostlagningen.

Någon som handlat via Ekström Racing?

Jag har handlat genom Ekström, inga problem alls...

Link to comment
Share on other sites

Lars10> Du går in på (som du gjort innan) "Besvara" och skriver vad du ska...

För att lägga in en bil, borde du veta i förväg i vilken map på din dator du har dina bilder. Det blir lättare då, men när du vill ha med en bild klicka på den lila rutan "Lägg till en bilaga". Då kommer en ny ruta upp strax under denna. Där finns nu en ruta som heter "Bläddra". Tryck på den och datorn visar alla dina program, mappar och filer du har i din dator. Leta upp den bild du vill ha och klicka öppna. Sen är det bara att skicka. Klart!

Vill du lägga in fler än en trycker du på "lägg till en bilaga"-rutan under "bläddra"-rutan. Gör sedan om "Bläddra"-biten igen... och skicka när du är färdig...Klart!

Nu är det säkert så att jag har glömt ngt eller ngt liknande..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...