Jump to content

Recommended Posts

Jag har den också och den fyller sin uppgift väl. Lite pyssel när man monterar den första gången. Går precis på håret in i bagaget (jag har inte subwoofer) så man blir av med den när man inte använder den. Jag köpte min via Ebay (Blue Oval Industries) och gav 4459:- inkl. frakt och tull etc. Tog dock en del tid innan den kom hem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
(redigerad)

Efter lite letande hit och dit, både på love the drive och toplift så hittade vi denna och har beställt den.  Hoppas nu att den passar oss :)  Hoppas bara inte företagsnamnet är sådana dom är :P

http://badmanners.se/index.php?route=product/product&product_id=738&search=windblocker

 

 

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

1 timme sedan, 13abel said:

Efter lite letande hit och dit, både på love the drive och toplift så hittade vi denna och har beställt den.  Hoppas nu att den passar oss :)  Hoppas bara inte företagsnamnet är sådana dom är :P

http://badmanners.se/index.php?route=product/product&product_id=738&search=windblocker

 

 

Nej då, ni behöver inte oroa er:-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Hej

Ny till forumet o har kanske hamnat fel, men är det ngn som provat/använder Toplifts  vindavvisare som man monterar utan att borra i inredningen. Tacksam för tips.

Mvh/Chris 

Link to comment
Share on other sites

Hej vi hade den till vår förra cab. Den fungerar men blir lite fladdrig å om när man möter lastbilar så blåser den uppvikta delen ner . Vi var väl ganska nöjda ändå, men den går inte riktigt att jämföra med de som man borrar hål å spänner fast. Har nu en som är borrad å den är klart bättre👍🏼 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...