Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

comment_151048

Jag har den också och den fyller sin uppgift väl. Lite pyssel när man monterar den första gången. Går precis på håret in i bagaget (jag har inte subwoofer) så man blir av med den när man inte använder den. Jag köpte min via Ebay (Blue Oval Industries) och gav 4459:- inkl. frakt och tull etc. Tog dock en del tid innan den kom hem.

• 2 weeks later...
  • Author
comment_151316

Efter lite letande hit och dit, både på love the drive och toplift så hittade vi denna och har beställt den.  Hoppas nu att den passar oss :)  Hoppas bara inte företagsnamnet är sådana dom är :P

http://badmanners.se/index.php?route=product/product&product_id=738&search=windblocker

Ändrade %s av %s (%s)

comment_151320
1 timme sedan, 13abel said:

Efter lite letande hit och dit, både på love the drive och toplift så hittade vi denna och har beställt den.  Hoppas nu att den passar oss :)  Hoppas bara inte företagsnamnet är sådana dom är :P

http://badmanners.se/index.php?route=product/product&product_id=738&search=windblocker

Nej då, ni behöver inte oroa er:-)

• 7 years later...
  • Author
comment_181852

Hej vi hade den till vår förra cab. Den fungerar men blir lite fladdrig å om när man möter lastbilar så blåser den uppvikta delen ner . Vi var väl ganska nöjda ändå, men den går inte riktigt att jämföra med de som man borrar hål å spänner fast. Har nu en som är borrad å den är klart bättre👍🏼 

• 2 weeks later...