pesi July 2, 2016 Report Share July 2, 2016 (redigerad) För några år sedan renoverade jag min Mach1 -71. Renoveringen blev mer omfattande än tänkt med bland annat helt ny plåt från höger bakskärm till vänster dito samt hellackering. Resultatet blev över förväntan!! Nu till min beslutsångest. Jag har en komplett uppsättning med hockey strips, men har inte satt dit dom. Vad tycker ni? Hockey stripes eller inte? Första bilden före och andra efter renoveringen. Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nafets July 2, 2016 Report Share July 2, 2016 Är egentligen ingen vän av stripes men det ser faktiskt lite naket ut utan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobbeStockholm July 2, 2016 Report Share July 2, 2016 Med alla gånger :-) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrv8 July 2, 2016 Report Share July 2, 2016 Jag röstar för stripes Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
illern July 2, 2016 Report Share July 2, 2016 +1 för stripes. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roush5926 July 2, 2016 Report Share July 2, 2016 Med stripes! Skickat från min E6653 via Tapatalk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pesi July 3, 2016 Author Report Share July 3, 2016 Citera Hummmm..... Verkar vara dags att blanda såpvatten..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
John July 3, 2016 Report Share July 3, 2016 Du ska väl ändå inte låta andra "bestämma" hur din bil ska se ut !!!! Vill du inte ha dessa stripes , ska du naturligtvis inte montera dessa. // John Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pesi July 3, 2016 Author Report Share July 3, 2016 Naturligtvis inte. Det skulle aldrig falla mig in. Jag är mest nyfiken på vad folk tycker. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomas1984 July 4, 2016 Report Share July 4, 2016 Med stripes! :-) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund July 4, 2016 Report Share July 4, 2016 Beslutsångest!! Kan man väl inte få över klistermärken!!! :) Solklart du ska ha original hockey stripes BASTA!!! Nästan all form av egen "custom" både gällande lack och stripes blir sämre än vad Ford gjorde. Ford anställde faktiskt välutbildade designers som kan vad som ser bra ut och inte och har lagt 1000-tals timmar på rätt utseende. Självklart det blir bättre än dina 10 minuter framför Photo Shop!! :) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lmob July 4, 2016 Report Share July 4, 2016 Har lite samma fråga/dilemma. tycker bilen ser lite naken ut, men finns egentligen inga stripes till denna modell. tänker oxå på vingen som sitter på mach1 den har jag sett på min modell. Hur mkt tabu är det att korsa lite modeller :) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund July 4, 2016 Report Share July 4, 2016 Jo vanlig C-stripe går fint montera! Vinge är högst personligt och mitt svar är att det ser för jävligt ut....Känns lite tonår "Fast & The Furious" över det hela. :) Vingen var nått Larry Shinnoda bultade på utan fråga design teamet. Håller med att man inte ska blanda! Din har rätt stuk!! Ett par stripes förbättrar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts