Pernolf cmc 558 January 21, 2017 Report January 21, 2017 Vad tycker ni? ska en mustang hållas original för att behålla sitt värde i framtiden? För mig är en mustang från fabrik en ofärdig produkt som ska förbättras. Men vet också att några hävdar att den ska behållas original för att behålla sitt värde. vad tycker ni? Jag har en cobra som jag funderar på att byta kompressorn på och uppgradera väghållningen. Har även en 90 GT cab som jag har en hel del funderingar kring. Båda är i originalutförande och i väldigt bra skick med få mil. (3000 respektive 5000mil) Hur resonerar ni med nyare mustanger? 2005+ Citera
JBA69 January 21, 2017 Report January 21, 2017 Jag tycker att man skall bygga bilen i sin egna smak! Framtida värde är inget jag bryr mig om eftersom jag tänkt behålla bilen i många år! (har en ej original 70 cabbe) Citera
Tobbe1977 February 10, 2017 Report February 10, 2017 Jag köpte en SCT X4 tuner till min Mustang GT -07. Tyckte att den gick ryckigt med tunen laddad så jag kör orginal. Personligen om jag kollar på begagnat vill jag att motorn skall vara original. Sänkt, annat avgassystem, öppet luftfilter bryr jag mig inte så mycket om. Citera
Ricksson February 10, 2017 Report February 10, 2017 Original är för gubbjävlar... skämt å' sido... mustang är precis som en HD = original lika boring man köper grejorna och moddar efter behag!!! Citera
Wallentin February 11, 2017 Report February 11, 2017 Jag brukar bygga om mina bilar efter min egen smak och tycke. Brukar inte tänka på om bilens värde förändras pga det :) Utan jag gör det åt mig själv och får den som jag vill ha den :) Tycker det blir så mycket roligare då :) Citera
Norwall February 11, 2017 Report February 11, 2017 Min åsikt är att du ska gilla bilen! Jag tycker att bilen blir lite av ett tidsdokument. Man kan se vad som hänt förr i tiden, tycker lika bra om de som får behålla sin historia som de bilar som originalrenoverats ner i minsta skruv. Gör som du själv känner, spara alla delar. Mvh Andreas Citera
Tommy Iggesund May 7, 2017 Report May 7, 2017 Jag köpte en SCT X4 tuner till min Mustang GT -07. Tyckte att den gick ryckigt med tunen laddad så jag kör orginal. Personligen om jag kollar på begagnat vill jag att motorn skall vara original. Sänkt, annat avgassystem, öppet luftfilter bryr jag mig inte så mycket om. Med tuner ska du väl ha öppet filter, då går den inte ryckigtSkickat från min iPad med Tapatalk Citera
Recommended Posts