Lars Alfredsson August 19, 2019 Report August 19, 2019 Hej alla! Många är säkert hemma igen, men en del medlemmar har faktiskt fortsatt att låta Mustangerna färdas vidare på ytterligare semester runt om i bygderna. STORT TACK TILL ALLA NI SOM KOM OCH BIDROG TILL DENNA FANTASTISKA TRÄFF. Det blev en träff som i organisation, utförande, underhållning och plats, nog överträffade alla de förväntningar både vi i arrangörsgruppen och ni medlemmar hade. Vi ger er alla medlemmar 1000 tack för en oförglömlig helg i Mustangens tecken. Stefan Carlsson med sin personal på hotellet säger att man aldrig mött en klubb med så många trevliga och positiva medlemmar som vi har. De ville till och med att vi skulle komma tillbaka om 5 år Bästa och varmaste och goa Mustang-hälsningar Träffansvarige Mats Håkansson tillsammans med övriga i Arrangörsgruppen Visa hela artikel 1 Citera
Grabber Orange August 19, 2019 Report August 19, 2019 Hej och STORT tack för en trevlig och välplanerad träff... är mycket imponerad... fina flygbilder och en välorganiserad uppställning!! Mvh Team Grabber 2 Citera
Mustangmike August 20, 2019 Report August 20, 2019 Ja stort tack för ett supertrevligt välarrangerat tredagars 55 års Mustangparty. Litet microreportage som smakprov vad som bjöds. Efter välkomstdrinken blev det tal och bjöds på en väldigt välsmakande grillbuffé, Grymt drag på bandet, det gick inte att sitta still. Utsikten från barverandan Tur för mig att det inte fans en GT drink så jag höll mig till ölen och var pigg dagen efter Nu var det dags att hämta roadbook och lunchpaket till cruising rundan Vi som körde högervarva fick ett fika och mingelstopp innan vi kom fram till nästa stopp hos Susanne Demåns, en fantastiskt driven och kreativ konstnär och det tog sin tid att kika på alla installationer i alla utrymmen och hela trädgården. Efter återkomsten blev det tid för egna upptåg och nyttjandet av SPA anläggningen innan nästa party med återigen väldigt god mat och nya uppträdande. Vi var lite sena till bordet med fördelen att man träffar nya bekantskaper och lär känna fler, återigen hamnade vi bland trevliga Mustangister och hade ännu en superkul kväll . 3 Citera
Gtttggg August 20, 2019 Report August 20, 2019 8 timmar sedan, Mustangmike said: Ja stort tack för ett supertrevligt välarrangerat tredagars 55 års Mustangparty. Litet microreportage som smakprov vad som bjöds. Efter välkomstdrinken blev det tal och bjöds på en väldigt välsmakande grillbuffé, Grymt drag på bandet, det gick inte att sitta still. Utsikten från barverandan Tur för mig att det inte fans en GT drink så jag höll mig till ölen och var pigg dagen efter Nu var det dags att hämta roadbook och lunchpaket till cruising rundan Vi som körde högervarva fick ett fika och mingelstopp innan vi kom fram till nästa stopp hos Susanne Demåns, en fantastiskt driven och kreativ konstnär och det tog sin tid att kika på alla installationer i alla utrymmen och hela trädgården. Efter återkomsten blev det tid för egna upptåg och nyttjandet av SPA anläggningen innan nästa party med återigen väldigt god mat och nya uppträdande. Vi var lite sena till bordet med fördelen att man träffar nya bekantskaper och lär känna fler, återigen hamnade vi bland trevliga Mustangister och hade ännu en superkul kväll . Fina bilder från Ronneby tills jag såg barmenyn. Nej nej nej... Citera
R Lenngren August 22, 2019 Report August 22, 2019 Hej Fina bilder och drinkarna var bra, provade BULLITT drinken Tack för en mycket trevlig träff 2 Citera
Catarina å Roland Abelsson August 22, 2019 Report August 22, 2019 Jättestort tack till Er som arrangerade allt detta. Sammanfattar helgen med ett stort SUPERBRA!! Vi åkte hem otroligt nöjda och trötta (hunden sover nog än tror jag :) ) 2 Citera
Carpimp August 23, 2019 Report August 23, 2019 Stort tack till er alla som arrangerade detta. Det var en otroligt trevlig träff med mycket trevligt folk och fina bilar, och Saleen-drinken var supergod. MVH Morgan 2 Citera
Corvette August 23, 2019 Report August 23, 2019 Tack för ett trevligt arrangemang !! Bra avslutning på vår Europa Tour med massa glada Mussevänner!!! 2 Citera
DanneM August 23, 2019 Report August 23, 2019 Tack så mycket för en j-mysig helg ser fram emot nästa äventyr!! 1 Citera
Olof N September 6, 2019 Report September 6, 2019 Kul att se bilder! Haha herregud den alkoholfria drinken hette Eco Boost jag döööör 1 Citera
Recommended Posts