Darkis February 24, 2020 Report Share February 24, 2020 Upptäckte idag att jag saknar stolsvärmarefunktionen i båda stolarna (Recaro) fram, trodde det var standard när det är sv såld, tydligen inte, hur många av er har den lyxen elspeglar har man och eluppvärmda sådana men stolarna vilket skämt ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torino_GT February 24, 2020 Report Share February 24, 2020 Inga Recaro stolar har värme i mustangerna. Standard stolarna har både värme, kyla och eljustering. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkers February 24, 2020 Report Share February 24, 2020 Har både rattvärme samt kyla/värme i stolarna men Recaro har det inte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkis February 24, 2020 Author Report Share February 24, 2020 jaha det var ju typiskt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbe1977 February 24, 2020 Report Share February 24, 2020 Betydligt bättre att sitta som en kung i recaro än att ha kyla/ värme.. 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustangmike February 25, 2020 Report Share February 25, 2020 Det var riktigt sunkigt må jag säga och nyhet för mig också, det är ju ingen tävlingsbil bara för man vill slippa halka runt i fåtöjen, fortfarande en helt "vanlig bil" och att det inte är ventilering och kyla köper jag men att sakna värme i stolarna var riktigt illa. Det är f.. ett baskrav och väldigt märkligt för dom har ju Vinter å kallt i större delen av Amerika också och jänkarna var ju tidigt med elektrifiera och lyxa till funktioner långt före europeiska tillverkare. Varför ska dom envisas med att frysa om sina rövar och rygg. Finns det ett problem så finns den en lösning, sådär kan du inte ha det. Lämna in bilen till en sadelmakare så fixar dom det, min 07 hade inte heller värme när den kom från Amerikat men förra ägaren hade satt in det veckorna innan jag köpte den, vill minnas det gick på 5000 för bägge fram och reglage m.m. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carpimp February 25, 2020 Report Share February 25, 2020 Det är ganska vanligt bland bilar att recarostolar saknar värme. Jag hade varken värme eller kyla i mina Recaro skalstolar i min Focus RS heller. I de vanliga bas stolarna så finns det värme och kyla, men inte när det kommer till Recaro. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustangmike February 25, 2020 Report Share February 25, 2020 2 timmar sedan, Carpimp said: Det är ganska vanligt bland bilar att recarostolar saknar värme. Jag hade varken värme eller kyla i mina Recaro skalstolar i min Focus RS heller. I de vanliga bas stolarna så finns det värme och kyla, men inte när det kommer till Recaro. Recarostolarna i mustangen är ju ganska långt från en skalstol skulle jag säga, inget fel på dom (ja förutom avsaknaden av värme) men mer åt sportig TV-fåtölj. Argumentet pris eller vikt skulle inte hålla heller, all el förutom själva värmeslingorna finns och dom varken väger eller kostar i producentledet, man förväntar sig värme. Jag hade f.ö. värme i mina Recarostolar i min Sirocco GTi redan på 80-talet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PelleC February 25, 2020 Report Share February 25, 2020 Jag har standardstolar utan värme/kyla, så sådana finns med... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette February 26, 2020 Report Share February 26, 2020 Va ska man med värme i stolen till på sommaren 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustangmike February 26, 2020 Report Share February 26, 2020 (redigerad) . Ändrade %s av %s (%s) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustangmike February 26, 2020 Report Share February 26, 2020 3 timmar sedan, corvette said: Va ska man med värme i stolen till på sommaren Du har rätt, såna comfortgrejer är överskattade, jag slängde just ut mina stolar med värme till förmån för riktiga fasta sportstolar Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts