Jump to content

Recommended Posts

eller så måste de droppa priset för ingen vill köra bensinbil 🤔

Corvetten blir ju helt eldriven nästa år och ingen verkar ju gå mot strömmen i elbilsproduktionen

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
2 timmar sedan, kanske mustang said:

Wow   nice ljud redan orginal 

skulle vara kul att se vad det tar ur 5.0 nu, om den nu ska vara mer än GT350 låter ju spännande

3 timmar sedan, Corvette said:

skulle vara kul att se vad det tar ur 5.0 nu, om den nu ska vara mer än GT350 låter ju spännande

Ja och priset    men blir väl högra än vad jag vill, hade varit smidigt att få 400k för min och lägga till 100k för en sådan men tror de kostar betydligt mer..... 

För mycket som händer i instrumenteringen, en stor skärm med lite inlagd "häftig" grafik. 🤮 

Nä lite mer traditionellt mustang stuk tack. 

Men klart en häftig grej för alla teknik nördar. 😂

  • Like 1
13 timmar sedan, Evald said:

För mycket som händer i instrumenteringen, en stor skärm med lite inlagd "häftig" grafik. 🤮 

Nä lite mer traditionellt mustang stuk tack. 

Men klart en häftig grej för alla teknik nördar. 😂

Men instrumentet har ju även ett "classic" mode där mätarna ser ut ungefär som i gamla Fox bodyn. Så det är ju väldigt individuellt hur man vill ha det.

Jag personligen tyckte väldigt mycket om hur den nya mustangen såg ut både ut och invändigt. Men alla har ju sitt eget tycke. 🙂

 

Jag gillar den också, ända saken är väl drift mode
Hur många kommer använda den, ok man måste ju testa den iaf som med Line Lock men sen ... 🤔

Line Lock har jag testat 2 ggr, funkar ju men ja... kanske håller på att bli gammal... 🤔

(redigerad)

Gillar faktiskt utvecklingen trots aningen blek!
Särskilt inredningen gillar jag mer ombonad och den digitala displayen kändes rätt!
Med alla "gizmos" som numera finns var den gamla displayen på tok för liten och tråkig
Nu blev den modern och kul få in Fox display! 

Dough sammanfattar allt rätt bra!

Exteriört ett lyft rakt av med som han säger i klippet "mer uthuggen"....Gen 6 har ett klart snällare design språk

Motormässigt en rejäl besvikelse!!  De kan inte plocka ur så himla mycket mer ur en NA motor med alla krav som skall följas.
Stannar nog vid 500hk vilket är blekt
Hade ju varit fräckt om turbo/kompressor var standard utrustning som en sista "bang" innan V8 tas bort för alltid.
Återstå se!

Över lag ger jag tummen upp!!!

Ändrade %s av %s (%s)
(redigerad)

Innan jag sett den live så är jag avvaktande.

Tycker sidorna ser väldigt tråkiga ut, nästan slätt.

Mittkonsollen kan jag bara sammanfatta som fruktansvärt ful, ser ut att höra hemma i en Dacia.

Bildskärmarna gillar jag däremot.

Bakre diffusern ser väldigt stor och plastig ut.

Gillar tribaren i lamporna på min 2018 bättre.

Ändrade %s av %s (%s)
On 2022-09-16 at 08:46, Corvette said:

Jag gillar den också, ända saken är väl drift mode
Hur många kommer använda den, ok man måste ju testa den iaf som med Line Lock men sen ... 🤔

Line Lock har jag testat 2 ggr, funkar ju men ja... kanske håller på att bli gammal... 🤔

Man ställer väl in hur många cm uppställ, ( från 2-50cm)  man vill ha, som på hojarnas wheelie control, höjd på framhhjulet. Datorn fixar resten om du håller ner pedalen 🙂

4 minuter sedan, Mustangmike said:

Man ställer väl in hur många cm uppställ, ( från 2-50cm)  man vill ha, som på hojarnas wheelie control, höjd på framhhjulet. Datorn fixar resten om du håller ner pedalen 🙂

Låter tråkigt om de skulle vara så med en datorn som övervakar allt 😳

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
On 2022-11-22 at 11:31, Corvette said:

Blir nog att behålla den jag har. säkert kul med alla nya saker inne i bilen, men tycker inte tex att luftintaget på motorhuven är så snyggt  och med samma HP  och  en mellanskillnad för min och den nya på säkert 200k eller mer  känns det omotiverat plus  den extra dyra skatten första 3 åren ? 

1 hour ago, kanske mustang said:

Blir nog att behålla den jag har. säkert kul med alla nya saker inne i bilen, men tycker inte tex att luftintaget på motorhuven är så snyggt  och med samma HP  och  en mellanskillnad för min och den nya på säkert 200k eller mer  känns det omotiverat plus  den extra dyra skatten första 3 åren ? 

ja lite tråkigt var det att det inte blev en ökning av effekten 
håller med dig att det blir lite omotiverat att byta då

 

(redigerad)

Priset tror jag kommer vara största problemet, 750-800000:- för en CAB GT tror jag på, sedan malusskatt på 75000:- på det…

Behåller min.

2023 med samma spec som min kostar ju redan nu 720000:- och då är det alltså den nuvarande 550.

Mellanpris för de flesta lär då bli snarare 300000:-

Ändrade %s av %s (%s)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...