March 21, 20223 yr comment_178776 Ăr ute efter en x pipe eller h pipe, har axle back ford/borla performance. TĂ„l inte sk drone. sett mĂ€ngder pĂ„ youtube, verkar som H pipe Ă€r att föredra? vad sĂ€ger panelen? och spelar det nĂ„gon roll vilket mĂ€rke man köper av en sĂ„dan?Â
March 21, 20223 yr comment_178779 Jag har en X-pipe som du kan fÄ köpa (jag har en 2017 GT) - den Àr aldrig anvÀnd - ligger i kartong
March 22, 20223 yr Author comment_178783 ja jag tror det đ haha kör ju elbil annars Det Ă€r intressant kennethÂ
March 22, 20223 yr comment_178786 Jag röstar för H-pipa, det har jag tillsammans med Borla S-Type axle back. Jag Àr mycket nöjd! Du kan höra lite av ljudet i min video frÄn hÀromdagen.
March 23, 20223 yr comment_178789 Generellt ger H-pipa bĂ€ttre köregenskaper för gata med bĂ€ttre vrid i botten och mellanregistret. X-pipa har möjlighet att ge mer maxeffekt men det blir bara högst upp i registret och pĂ„ bekostnad av lĂ„g och mellan. DĂ€rav sitter det i princip alltid h-pipa original. Finns sĂ€kert nĂ„t undantag men extremt sĂ€llsynt. H-pipa ska Ă€ven ge mer klassiskt oldschool muskelbilsljud eller raggarmuller. X-pipa lite rejsigare vrĂ„l. Man fĂ„r dock aldrig riktigt gott muskelbilsmuller pĂ„ moderna motorer utan att byta/stĂ€lla om kammar till överlapp.  Â
March 23, 20223 yr comment_178793 Funderar pÄ en H-pipa frÄn Steeda till min Mach 1 Men tycker samtidigt att bilen Àr sÄ pass ny och redan skÀra i henne....aj!
March 24, 20223 yr comment_178798 17 timmar sedan, Duckster said: Funderar pĂ„ en H-pipa frĂ„n Steeda till min Mach 1 Men tycker samtidigt att bilen Ă€r sĂ„ pass ny och redan skĂ€ra i henne....aj! PĂ„ vĂ„r 16 Ă„kte jag direkt frĂ„n bilhallen och monterade ett Borla ATAK PĂ„ vĂ„r 2019 Ă„kte jag direkt frĂ„n bilhallen och monterade en Roush x-pipa SĂ„ fega inte ur, smilet du fĂ„r efterĂ„r Ă€r vĂ€rt det đ
March 24, 20223 yr comment_178803 8 timmar sedan, Corvette said: PĂ„ vĂ„r 16 Ă„kte jag direkt frĂ„n bilhallen och monterade ett Borla ATAK PĂ„ vĂ„r 2019 Ă„kte jag direkt frĂ„n bilhallen och monterade en Roush x-pipa SĂ„ fega inte ur, smilet du fĂ„r efterĂ„r Ă€r vĂ€rt det đ Du ersatte resonanslĂ„da med x-pipa pĂ„ er 2019. SĂ€ckade ljuddĂ€mparna ihop för dig efterĂ„t? Det hĂ€nde mig pĂ„ min fd 2016. Slutrören hamnar snett nĂ€r man har inte dragit fast avgasklĂ€mmorna ordentligt.Â
March 25, 20223 yr comment_178811 12 timmar sedan, Robban1 said: Du ersatte resonanslÄda med x-pipa pÄ er 2019. SÀckade ljuddÀmparna ihop för dig efterÄt? Det hÀnde mig pÄ min fd 2016. Slutrören hamnar snett nÀr man har inte dragit fast avgasklÀmmorna ordentligt. Nope har inte sÀckat ihop Har sett detta hÀnda pÄ en kundbil vi har haft, alla andra sÄ har de inte sÀckat
April 14, 20223 yr comment_178979 Bara att köpa och montera.  đ  Du kommer inte bli besviken.  Satte pĂ„ H-pipa pĂ„ min nu i vĂ„r.  Vilken skillnad.  nu mĂ„ste man ju anvĂ€nda tyst-lĂ€get pĂ„ Active Exhaust.  đ đ  Köpte Pypes H-pipa.  smidig och bra installtion.     Ăndrade %s av %s (%s)
April 14, 20223 yr comment_178984 38 minuter sedan, Majosthlm said: Bara att köpa och montera.  đ  Du kommer inte bli besviken.  Satte pĂ„ H-pipa pĂ„ min nu i vĂ„r.  Vilken skillnad.  nu mĂ„ste man ju anvĂ€nda tyst-lĂ€get pĂ„ Active Exhaust.  đ đ  Köpte Pypes H-pipa.  smidig och bra installtion.     Original Ă€r H-pipa men du har en utan den första stora ljuddĂ€mparburken. Med Kattar antar jag ? En ljudfilm skulle passa bra hĂ€r
April 14, 20223 yr comment_178985 56 minuter sedan, Majosthlm said: Bara att köpa och montera.  đ  Du kommer inte bli besviken.  Satte pĂ„ H-pipa pĂ„ min nu i vĂ„r.  Vilken skillnad.  nu mĂ„ste man ju anvĂ€nda tyst-lĂ€get pĂ„ Active Exhaust.  đ đ  Köpte Pypes H-pipa.  smidig och bra installtion.     vad Ă€r du för tunnis, frugan kör alltid med öppna spjĂ€ll pĂ„ Mussen grannen har det som vĂ€ckarklocka, frugan startar Mussen sedan senar nĂ€r jag startar hojen Ă€r det dags att gĂ„ upp đ
April 14, 20223 yr comment_178986 1 hour ago, Mustangmike said: Original Àr H-pipa men du har en utan den första stora ljuddÀmparburken. Med Kattar antar jag ? En ljudfilm skulle passa bra hÀr SÄgade bort den stora ljuddÀmparburken efter kattar etc.  ersatte med denna.
April 21, 20222 yr comment_179038 On 2022-04-14 at 10:25, Majosthlm said: Bara att köpa och montera.  đ  Du kommer inte bli besviken.  Satte pĂ„ H-pipa pĂ„ min nu i vĂ„r.  Vilken skillnad.  nu mĂ„ste man ju anvĂ€nda tyst-lĂ€get pĂ„ Active Exhaust.  đ đ  Köpte Pypes H-pipa.  smidig och bra installtion.     LĂ„ter det sĂ„ pass högt att du mĂ„ste Ă„ka med tyst lĂ€get ofta?Â
April 22, 20222 yr comment_179042 17 timmar sedan, Robban1 said: LĂ„ter det sĂ„ pass högt att du mĂ„ste Ă„ka med tyst lĂ€get ofta? NÀÀ  bara nĂ€r jag kallstartar i garaget sĂ„ har jag anvĂ€nt tyst-lĂ€ge.  annars kör vi pĂ„ lĂ€ge "bana"  đ
April 22, 20222 yr comment_179048 5 timmar sedan, Majosthlm said: NÀÀ  bara nĂ€r jag kallstartar i garaget sĂ„ har jag anvĂ€nt tyst-lĂ€ge.  annars kör vi pĂ„ lĂ€ge "bana"  đ Ja det kan lĂ„ta för mycket vid kallstart sĂ„ grannar klagar. đ
April 23, 20222 yr comment_179050 DĂ„ 18+ har GPF filter sĂ„ Ă€r ljudet begrĂ€nsat en hel del. Tyckte allt att det kunde varit mer volym trots att jag hade Borla Atak, jĂ€mför med en 15-17 med Borla sĂ„ förstĂ„r ni vad jag menar đ Jag hade bĂ„de x och h, det var skillnad i ljud men inte som bilar utan GPF dĂ€r Ă€r skillnaden mellan bĂ„da Ă€r mycket större i ljud. FrĂ„n bĂ€nkningar jag sett sĂ„ prestera x-bĂ€ttre rent effektmĂ€ssigt. KlĂ€mmorna man fĂ„r med till exv Steedas H och X Ă€r inget vidare burkarna kommer börja sagga efter ett tag Ăndrade %s av %s (%s)
May 3, 20222 yr comment_179106 Jag har en H-pipe frÄn Mustang Racing Tech liggandes, PM vid intresse. Finns i 08-omrÄdet.
May 6, 20222 yr comment_179138  Jag kör med Ferrita X-pipe + bakre ljuddĂ€mpare lĂ„ter klart mustigare och dovare, Ă€r skitnöjd , ev skulle man vilja köra öppna ventiler som gĂ„r att stĂ€nga med fjĂ€rr monterad direkt pĂ„ rören för att fĂ„ en dovare mörkare ljud.. Ă„terstĂ„r och se Â