Onsdag kl. 14:252 days Author comment_187033 nu sitter allt på plats limmat o klartbrandgult inne i luftintagen, lite kaxigt 😎dom ska bättrings målas lite i kanten, nästa gång jag blandar brandgul färg nu det bara en helvetets massa spackling o slipning 😷 kvar, va har jag get mej inpå 😱detta är ju bara hälften, det fram oxå 😁
Igår den 17:341 day Author comment_187044 så nu har det härdat o sitter som bergså nu börjar det roliga.. URK ...... spackla 😁först en käll av glasfiberspackelman måste jämna ut kanten innan man lägger fiber remsor,annars är risken stor att det kommer luft mellan plåten o fiber remsansen en fiber remsa över skarven mellan breddare o bilendet vanlig glasfiber matta o polyestersjälvklart slipas det med 40 korn mellan varje momentnu det äntligen dags att öppna burkenköpte en stor för säkerhets skuldförsta spacklingen klarperfekt med detta varma väder, det härdar snabbt, så jag hinner flera runder på en dagså det gäller passa på så långe värmen är härgör man så här, är det minst risk för att det spricker sen.o så så lite spackel som möjligtmed lite tur o om jag inte tröttnar på det, så blir det klart imornjag får ta det väldans försiktigt när jag kör in o ut av verkstan,det inte så många cm at ge påimorn ska ni få en bild bakifrånden blev rätt maffig, om jag får säga det själv Ändrade %s av %s (%s)
5 timmar sedan5 hr Author comment_187048 här är hon bakifrån, platser i fibban med den rö--- 😆nå va tycks??höger sidan är klar, nu står sprutspackel på programet det får bli imorn.vänstra sida har jag spacklingen runt scoopen kvardet svårt att se på bils hur brett det egentligt är, men det 10 cm på varje sida