Lördag kl. 11:152 days Author comment_187239 17 timmar sedan, Slagsida said:WestEpoxy är himla bra. Använde det mycket när jag hade båt. Vill minnas att det fanns en några "mikroballonger" som man kunde blanda med, så fick man en otroligt bra filler/spackel som var betydligt lättare att slipa än rent epoxyspackel.ja vad jag har snokad fram ska det vara det starkaste att limma skärmbreddara med.vanlig sika har en hålfasthet på 5mg (va det nu betyder) epoxien har 25mgnackdelen är priset, en tub koster nästan 500 kr
Lördag kl. 18:372 days Author comment_187241 nu har det tradiga jobbet dragit igångjag har popnitat breddaren, bara för säkerhets skuld.framskärmen flexar ju lite mer än bakskärmenförsta glasfiber spackel hålkäl lagt för att jämna ut kanten mellan plåt o breddare plastat med glasfiber vävså nu ska det förhoppningsvis inte sprickalimmat, popnittat o plastat inv o utv.första av många rundar fin spackeltyvärr ska det bli dåligt väder i veckan, för jag vill köra ut bilen o slippa den.det dammar ju ner hela verkstan annars
Söndag kl. 09:361 day Author comment_187242 om någon kanske vill se ett av mina mitt före byggedenna bil lever numera i tysklanddetta är faktisk en bil jag ängrar att jag såldeen capri mk1 perana tribute med 8.8 bakaxel, tremex låda o 5.0 v8 ford motor, drivlinan tagit ur en foxbody11 tum fälgar fram 13 tum bak. 15 tum bbs rs splitfälgarmichelin semi slicks