1 AprilApr 1 comment_189496 Behöver en tonad framruta till 65 - 68. Gärna i trakten av Uppsala med omnejd.Christer HedlundUppsaka Report
2 AprilApr 2 comment_189498 hör med veterania, han kommer tillomed hem o lämnar rutanhar handlat av han, väldans trevlig kille Report
3 AprilApr 3 Author comment_189502 21 timmar sedan, 66ahenke said:hör med veterania, han kommer tillomed hem o lämnar rutanhar handlat av han, väldans trevlig killeJo jag fick ett förslag från honom. Report
3 AprilApr 3 Author comment_189506 Jo, förvisso, men det var ju jag som tog ut den. Visseröigen ett stenskott, men ändå. Och jag har för mig att självrisken ligger på 3000 kr. Ändrade %s av %s (%s) Report
3 AprilApr 3 comment_189507 Har nyttjat glasförsäkringen några gånger under åren, senast jag gjorde det så skulle rutan ( dörr ruta tonad 71 Mach 1) kosta 6500:- + montering.Jag hämtade rutan och monterade den själv ( då monterings kostnaden tydligen var dyr) så det slutade med att jag bara betalade 500:- totalt för en ny dörruta. Report
6 AprilApr 6 comment_189515 Jag köpte ny färgad vindruta till min -68 från VP-autoparts. Helt ok ruta för strax över tretusen. Report
6 AprilApr 6 Author comment_189524 7 timmar sedan, JH said:Jag köpte ny färgad vindruta till min -68 från VP-autoparts. Helt ok ruta för strax över tretusen.Det lutar åt en sådan igen och den är ju helt okej. Det var precis en sådan jag hade. Report