Leijon CMC 855 June 21, 2005 Report June 21, 2005 Just det, jag har sett denna förbannade motor tidigare. Vem fan är ägaren till den???!!!! JAG VILL VETA MER OM DEN!!!!! Skit fräsig!!Leijon Citera
Radioman June 21, 2005 Report June 21, 2005 Äsch, generatorn sitter på fel sida och dessutom har den ju ingen förgasare.. Citera
Kryptonit June 21, 2005 Report June 21, 2005 Just det, jag har sett denna förbannade motor tidigare. Vem fan är ägaren till den???!!!! JAG VILL VETA MER OM DEN!!!!! Skit fräsig!!LeijonDen satt under huven på denna (om jag nu inte kommer ihåg fel) Citera
sniffer June 21, 2005 Report June 21, 2005 Äsch, generatorn sitter på fel sida och dessutom har den ju ingen förgasare.. Precis Förgasaren kan man ju inte bara plocka bort så där :/ Käns ju inget bra alls. Man kan ju inte holla på med massa sådan däringa konstig sprutmojeng i mussen. Funkar ju inte så... FÖRGASARE! Citera
Andrew June 21, 2005 Report June 21, 2005 kan berätta tt den gick som fan och lät som viggenskit frän Citera
sniffer June 21, 2005 Report June 21, 2005 Känner igen den motorn och bilen. Tror jag sett den köra förr. Kan de vara så att de sitter en radialkompressormatad 390 i den? Är nog den i så fall fat han har finat upp en del bara. Den konfigerationen och upplägget låter i vilket fatt ruggiy gött. Viner gött om den kompressorn. Likt ett viggen Citera
snock June 28, 2005 Report June 28, 2005 Körde på strippen med den nu i midsommarhelgen. Gick riktigt bra och ljudet var det som sagt inget fel på. Laddar visst 1,8 bar på 9,0:1 i grundkomp och får ut runt 600 hk. Tvåa totalt i klassen, chevorna bet i gräset på löpande band. ) Citera
Recommended Posts