June 25, 200519 yr comment_19267 Bytte in min Mustang GT 87 mot en 02 GT..så man får börja skriva här istället.....Tänkte bara höra om det är nån här som kör med SLP Loudmouth avgas?? Har precis beställt ett sånt från SLP... Min kompis med En Trans am 99 med samma avgas och den låter grymt....Men har ju inte hört en Mustang med det.... ....Har Beställt Roll-x shifter,Intrax fjädrar o steeda coldair intake. Ska ha en utväxling oxså....3.90 eller 4.10..vet inte riktigt än....Skall visst göra en jävla skillnad...
June 25, 200519 yr comment_19270 Jag har ett 4:30 komplett med monteringskit och hastighetsmätarkalibrering till salu.Oanvänt.
June 25, 200519 yr comment_19276 Här är en sida med ljud filer som man kan ladda hem från massa olika fabrikat där bla. SLP Loudmouth finns med.Har själv Flowmaster och det låter verkligen exakt samma i verkligheten som den ljudfilen gör.Rätt kul att sitta och lyssna på olika system http://www.mustangexhaust.com/4.6sounds.htm
July 2, 200519 yr comment_19546 Patrik, om du behöver ha hjälp med att få hela den nya bilen med på en bild, så säg till... mvhJocke
July 3, 200519 yr comment_19548 Malmö Ridklubb? Är det där alla Mustangägare hänger? Var skulle man annars rasta sin ponny
July 3, 200519 yr comment_19549 Klart man rastar sin Mustang på ridklubben..... ...Klippte ner bilden för att det skulle synas bättre.....MEN jag kan posta på hela bilen om nån vill det.......................