Jump to content

FORUMET:s kvalitet !!!


göran cmc 302

Recommended Posts

Visst måste jag också kommentera.

MustangKlubbens diskussionsforum är precis det som det ska vara, det handlar mest om Mustang.

Vi har Struktur för olika trådar, och ibland hamnar något fel. Inte så mycket att göra åt mer än att flytta om då anser jag. I det stor hela ett mycket bra forum som man gärna deltar i.

Vi tackar gudarna för alla flitiga inlägg, för utan det vore det inget forum.

Vad vore forumet utan SpeedPro, Rtm, Oscarsson m.fl.

Vi har olika mål med våra bilar, och vi har olika åsikter och ska följaktligen få fortsätta ha det anser jag. Original eller modifierat, okunnig eller besserwisser, spelar ingen roll,

Ibland kommer det pekpinnar och tillrättavisningar av den mer allvarliga karaktären som däremot inte borde få förekomma. En del inlägg kan uppfattas som om någon skriker åt någon annan, men det är som vanligt ett tolkningsproblem.

I moderatorinläggen borde ibland ödmjukhet testas, istället för att peka med hela handen. Så att vi inte skrämmer bort någon.

Alla kan ju göra fel. Tekniksidor är bra att hänvisa till, man de ger ingen större kontakt med andra medlemmar, speciellt inte om man är ny i forumet.

Min åsikt är ett kreativt och levande forum med många inlägg, men att vi fösöker följa den struktur för rukbriker som finns.

Tidningen får vi serverad, men forumet skapar vi alla innehållet i.

Link to comment
Share on other sites

Har för min del inte gjort så många inlägg. Är mest inne och läser, dock tycker jag att det är mycket bra kvalitet på forumet.

Har inte sett några sura miner eller beska kommentarer, och det är nog det som gör att jag återkommer till forumet.

Vad gäller möjligheten att skriva om annat än Mustang som naturligtvis tas upp på "övrigt", så för min del är jag intresserad av muskelbilar i stort, samt att det är kul att se vad andra har i garaget även om det är en "Indian eller Chebby". Måste väl nämna att hjärtat klappar mest för Walter P`s fordon :roll: dock hindrar det inte att jag tycker att min 96:a GT är ruggigt fräck 8) lol.

Tror nog att ju fler pekpinnar ju färre besökare.

Link to comment
Share on other sites

Vet ej om det hör hemma här men jag saknar "edit" knappen så man kan justera stavfel etc i sina egna inlägg. Inte allt man ser dem på en gång tyvärr...

Det är ett relativt lugnt forum detta, aktiviteten är inte hög kanske men nivån är det. Kan ha att göra med att många Mustangägare inte är den typ av folk som använder datorer så mycket.

Själv tycker jag att det är skönt att kunna få tips, råd & ideér på olika problem eller funderingar. Ett forum är värt mycket om det används rätt.

Tyvärr är trenden på de flesta forum att OffTopic / Övrigt delarna växer sig allt starkare. Vad detta beror på kan man ju fråga sig men som tidigare sagt så bidrar det sällan till att höja kvalitén på forumet. Dock är ju ju sälvklart okej att sväva ut lite i andra funderingar men det skall inte ta över för mycket.

Link to comment
Share on other sites

Vet ej om det hör hemma här men jag saknar "edit" knappen så man kan justera stavfel etc i sina egna inlägg. Inte allt man ser dem på en gång tyvärr...

.

Den funktionen tappa vi nog bort vid arbetet men lugn jag ordnar det.

Det är meningen att man ska ha möjlighet att ändra sina inlägg.

Prova nu! ;)

Link to comment
Share on other sites

Tack det är bra,,,,,tom jag kan skriva saker lite förhastat.....då är det bra om man kan ändra det....

blir så när man har långa arbetsdagar

mvh R

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...