Peter /Cobra December 10, 2006 Report December 10, 2006 HallojSäkert en skitdum fråga, men som fullkomlig novis så ställer jag frågan iaf..Som topic lyder.Fungerar det att betala med (sparbankens visa) e-kort hos summit?Någon som gjort det?Känns sådär att skicka ens kortnr över atlanten även om summit är stora o seriösa.hoppas på snabbt svar så man förhoppningsvis kan klicka på checkout så fort som möjligt mvh/Peter Citera
Roger December 11, 2006 Report December 11, 2006 Har du ett Visa kort så är det inga problem.Jag har beställt så många gånger att jag tappat räkningen senast i Fredags och det har alltid fungerat bra. Citera
Tommyax December 11, 2006 Report December 11, 2006 Samma här, har aldrig haft problem. Har beställt flera ggr från NPD och Mustang Unlimited och nu senast från Summit också i fredags för ca $1600. Har aldrig haft problem med det. Kör också med visa kortet,,,,Åker jag på tull blir det ca 9.50/$, annars billigare,,,,, mvh Tommy Citera
JanneJ December 11, 2006 Report December 11, 2006 Har använt mitt e-kort ( sparbanken -visa) utan problem vid flera beställningar från USA.Det känns bra att använda ett tillfälligt kortnummer med en maxgräns när man handlar över nätet. Citera
Peter /Cobra December 11, 2006 Author Report December 11, 2006 OK va bra!tackar, tackar för snabba svar!Drog iväg en beställning, får vi se om det funkar mvh/Peter Citera
Sven December 11, 2006 Report December 11, 2006 Igår så skydda jag mitt Visa med verified by Visa tog 2 min på internetbanken och skall göra kortet säkrare att handla med på nätet, består av ett lösenord och ett personligt meddelande har ej hunnit prova än men man får väl tro att det ska vara lite säkrare.Sven Citera
Sven December 11, 2006 Report December 11, 2006 Javisst ja lösenordet är" Mustang" och meddelandet är "ha det bra" så inte någon annan tar samma.Sven Citera
Daniel Linde December 12, 2006 Report December 12, 2006 Har avänt e-kort på flera siter i USA, en av dom va summit. Funkade klockrent.// Daniel Citera
MrTurbo_1645 December 23, 2006 Report December 23, 2006 Betalar allt med VISA eller PayPal på nätet. Handlat från flera firmor i USA och aldrig några problem att betala med kort vi datorn. Citera
Recommended Posts