Lars Oscarsson cmc383 January 7, 2008 Report January 7, 2008 Hej.Sitter och går igenom 07 sommarens foton b.l.a. Wheels Barkabysom var en härlig sommarträff 2007 , jag skriver ju en del reportage b.la. till våran fina klubbtidning. Vi som var med på Wheels vet att det blev ont om utrymme för våraMustanger då vi som klubb sprängde alla fördämningar, som granne men samma typ av ponycar stod närmast Camaro, dom var vänliga nog att erbjuda oss en del av deras parkering vilket vi givetvis blev mycket glada för. När vi fixar lite med omdragning av gränser så upptäcker jag en Camaro som påminner mig om hur min Mustang en gång såg ut innan jag började med div mek 2006. Hittade bilden idag som sagt och kände mig tvingad att pressentera båda bilarna, min Mustang har alltså tillbringat ca:22år i en trädgård i Grödinge och Camaron har stått undangömnd i USA under en längre tid, tror det var någon stans i Texas, jag vill båstå att det finns några saker som är ganska lika. Citera
Janne Holm CMC1740 January 7, 2008 Report January 7, 2008 Camaron ser nästan ut som den stått i saltvatten i 20 årinte som din på en bakgård har du köpt en Camaro också Lasse Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 7, 2008 Author Report January 7, 2008 Nähä ru, tänker inte ens tanken. Citera
Ronnie S January 8, 2008 Report January 8, 2008 Kul bilder, man ser verkligen likheterna!En 1967 Camaro Rally Sport (man ser att det är en RS på att den har separata backljus under kofångaren) vore väl inte helt fel att komplettera med (tycker åtminstone jag, som står med ett ben i GM-träsket och ett ben i Ford-träsket). Citera
Nenne January 8, 2008 Report January 8, 2008 Ska jag vara helt ärlig så fanns funderingar på en SS/RS 396 i mitt huvud för några år sedan. Citera
fast_back January 8, 2008 Report January 8, 2008 jag valde mellan mustang och camaro, det blev mustang. nu har jag svårare att tänka mig en camaro än innan.jag har väl blivit en ford-gubbe antar jag. Citera
MrTurbo_1645 January 9, 2008 Report January 9, 2008 GambiaMotors och deras konsummotorer skall man hålla sig borta från.. Citera
Laslo January 9, 2008 Report January 9, 2008 Skojjigt nog låg jag också och velade mellan Camaro och Musse. :-)Slumpen avgjorde.Nu blir ni inte av med mig. Mua ha ha. Citera
fast_back January 9, 2008 Report January 9, 2008 Skojjigt nog låg jag också och velade mellan Camaro och Musse. :-)Slumpen avgjorde.Nu blir ni inte av med mig. Mua ha ha. Din bil ser riktigt grym ut tycker jag, har du flera bilder? Satt 302:an i original? Citera
Laslo January 9, 2008 Report January 9, 2008 Ska försöka rassla fram lite bilder när jag kommer hem från jobbet.V8 fanns inte i 74'an orginal (utom i mexico).Min har blivit mycket slarvigt V8-konverterad. Håller på o rättar till allt, pö om pö. Citera
johnkevin January 10, 2008 Report January 10, 2008 Fasen Oscarsson! Är det inte AWF995 dvs den kopparfärgade Norrmalmstorgs-Mussen som du köpt och hottat till. Clark gillade ju Mustang då när när han var i toppform. Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 10, 2008 Author Report January 10, 2008 Jo det stämmer tydligen, båda sakerna, har hört flera saker i efterhand som gjort att jag nästan ångrar mitt förfarande med Mussen. Citera
flames^ January 10, 2008 Report January 10, 2008 Jag tycker inte du ska ångra nånting som du gjort med din musse, den e ju helt fenomenal! Citera
Nenne January 10, 2008 Report January 10, 2008 Fasen Oscarsson! Är det inte AWF995 dvs den kopparfärgade Norrmalmstorgs-Mussen som du köpt och hottat till. Clark gillade ju Mustang då när när han var i toppform.http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... rmalmstorg Citera
JH January 10, 2008 Report January 10, 2008 Jo det stämmer tydligen, båda sakerna, har hört flera saker i efterhand som gjort att jag nästan ångrar mitt förfarande med Mussen. Nej nej nej Lars,,,,, det vet du väl. Det ska du inte ångra, din bil är riktigt läcker efter din handpåläggning. Citera
Recommended Posts