Jump to content

Recommended Posts

Jaha, så hade man då fastnat ännu en gång i 1.5 timme framför datorn tittandes på film.

Snygga kvinnor och givetvis en snygg bil i övrigt var väl det en/ett rätt slät film/serie avsnitt.

• 2 weeks later...

Äntligen har dom valt ett riktigt märke på bil. Den förra läs hör hur det låter transam usch det låter fikus för mig. Nä tack lov Ford mustang

klingar som musik i mina öron. Ink ljudet från mussen med. Stört skön bil

Berra

Äntligen har dom valt ett riktigt märke på bil. Den förra läs hör hur det låter transam usch det låter fikus för mig. Nä tack lov Ford mustang

klingar som musik i mina öron. Ink ljudet från mussen med. Stört skön bil

Berra

:D av någon märklig anledning så tycker dom stackars vilsekommna människorna på svenska trans am clubens forum i Sverige tvärtom :roll:

jag tror att någon behöver tala dom till rätta :D

• 6 months later...

Båda filmbilarna, både standardversionen (GT 500 KR) och "Attack Mode KITT", såldes på Barrett-Jackson i Palm Beach, CA, i mars i år. De gick för $150 000 tillsammans.

• 3 months later...

såg att de skulle visa skiten på svensk tv snart. tror det var tv6 som hade reklam om filmen.

Eftersom bilarna såldes.. antar jag att planerna på en ny tv-serie gick åt fanders å vi får nöja oss med pilot filmen (eller blev det två?)

såg att de skulle visa skiten på svensk tv snart. tror det var tv6 som hade reklam om filmen.

Eftersom bilarna såldes.. antar jag att planerna på en ny tv-serie gick åt fanders å vi får nöja oss med pilot filmen (eller blev det två?)

Det vart en serie......

Tja, man använde totalt 7 bilar när man gjorde filmen så det är ju några kvar. Och om jag förstått allt rätt så är inte "Attack Mode" bilarna lika mellan filmen och TV-serien.

Ford stod för 4 GT och 2 V6 bilar och filmteamet köpte en GT som man sågade sönder för att kunna filma i normalt omöjliga positioner.

http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... eId=124566

• 2 weeks later...

Åfyfan vilken plåga. Skådisarna sög, någon story existerade inte. Satt bara å väntade på att få se lite bra bilder på bilen (bilarna).

Men, men. Nästa vecka sitter man väl bänkad igen :P

• 2 weeks later...