Jump to content

Recommended Posts

Jag har sammanställt all den info jag har, inklusive datafilen vi fick från vägverket IDAG!

Håll till godo. Kan jag få lite anayser?

kan tillägga att detta alltså är en tabell med aktuellt antal mustanger i svedala sorterat på årsmodell :-)

• 4 months later...

vi har fått nya siffror nu. Det totala antalet mustanger i svedala från årsmodell 88 och framåt har ökat med mer än 10% på ett halvår.

Exakta siffror inom kort.

Snabbanalys: helt sanslöst.

Hur ser fördelningen ut bland medlemmarna i klubben ? Någon som vet ?

Vore kul och t ex se hur många 2005+ som är med i klubben.

• 6 months later...

kommer att rulla en svart GT 500 KR i sundsvall med omnejd i sommar! grymt fin! såg den komma med biltransporten! synd bara att jag hade glömt att det finns kamera på mobilen!!! 8)

• 3 weeks later...

Såja, hade lite strul med datafilerna, nu har vi koll. Här kommer info. Värt att notera att gamla årsmodeller har minskat i antal. Exporterat/skrotat?

• 3 months later...
  • 1 month later...
Bara 8st 09ior känns inget bra men krisen slår hårt men jag tror att vi är på väg ut nu :D

+ att alla visste att det kom uppgraderad modell 2010. Jag tror att det dippar rejält nu när man dessutom vet att det kommer ytterligare en uppgradering av motor på 2011, osv. Tror inte det kommer bli samma rush, nånsin, som när 05:an kom.

Köp dom skeppa över dom och sälj dom för 350.000kr styck

och tjäna en hacka. :P

MVH Lasse. 8)

Been there, done that ;)

Problemet med dessa är att dom är oreggade, och för att få title på dom (vilket är et krava för att kunna regga i sverige) måste jag då betala sales tax på alla (6%), sen måste jag hitta folk som kan importera dom i deras namn då man bara får ta in en per år.

Jag har redan lagt en beställning på en betydligt manligare Mustang som kommer att hamna i Sverige så småningom ;)