Jump to content

Featured Replies

comment_51515

Jag har sammanställt all den info jag har, inklusive datafilen vi fick från vägverket IDAG!

Håll till godo. Kan jag få lite anayser?

kan tillägga att detta alltså är en tabell med aktuellt antal mustanger i svedala sorterat på årsmodell :-)

comment_51765

Det finns en vit Shelby med blåa stripes i Borås. Såg den på lunchen när jag var på www.sormanbil.se och kikade. Den var såld, om det är till nån annan Boråsare vet jag dock inte. Det stod dessutom en Bullitt där, så kanske har Borås population av Mussar fått två riktigt fina tillskott.

Bilen jag kollade på var: http://www.blocket.se/vi/13485710.htm?ca=16_s vore inte fel att ha den som vinterbil :)

• 4 months later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
comment_80380
Bara 8st 09ior känns inget bra men krisen slår hårt men jag tror att vi är på väg ut nu :D

+ att alla visste att det kom uppgraderad modell 2010. Jag tror att det dippar rejält nu när man dessutom vet att det kommer ytterligare en uppgradering av motor på 2011, osv. Tror inte det kommer bli samma rush, nånsin, som när 05:an kom.

comment_80401
Köp dom skeppa över dom och sälj dom för 350.000kr styck

och tjäna en hacka. :P

MVH Lasse. 8)

Been there, done that ;)

Problemet med dessa är att dom är oreggade, och för att få title på dom (vilket är et krava för att kunna regga i sverige) måste jag då betala sales tax på alla (6%), sen måste jag hitta folk som kan importera dom i deras namn då man bara får ta in en per år.

Jag har redan lagt en beställning på en betydligt manligare Mustang som kommer att hamna i Sverige så småningom ;)