Jump to content

WORLD CLASSIC CAR


P.Lq

Recommended Posts

Fick ett vykort idag med texten `Hej ! har försökt nå dig ang Mustang, du kan väl slå en singnal på nedanståend nr MVH Göran ´ Det är tydligen någon reklamfirma som säljer märkeskläder med våran ponylogga svindyrt , var inne på en MC sida och läste att det finns tydligen en firma som heter World classik bike på samma adress .Bluff eller ? Mc killarna var enig -Bluff . Någon som vet något ?

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Det är definitivt ingen bluff. Ett mycket seriöst företag. Köpte min skinnjacka

för 6, 7 år sen. Har även köpt ölglas och whiskeyglas av dom. Mycket bra

kvalitet.

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Det som är är att dom nog aldrig försökt ringt nån gång :? . Fick liknande brev när jag köpt Cadillacen och min sambo (ägare till Mustangen :oops: ) fick ett nu i våras också. Säkert seriösa företagare men tillvägagångssättet känns lite tveksamt.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Fick från dom idag med. Vilken adresskälla använder dom? Har för mig man måste skriva det när man skickar ut sån här reklam! Hoppas det inte är klubbens register som används i vinstdrivande verksamhet!

I övrigt ett mycket oseriöst sätt att göra reklam på. Ingen har försökt nå mig på något sätt!

"Har försökt nå dig ang. Mustang" Vem tusan skriver så och vad menas!? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Köpte också Öl glas av dom...Helt okej!

Däremot är skinnjackorna jag fick usla.

Jag och en annan kompis fick nått från 2a sorteringen.

Har nog använt jackan max 100ggr och redan går sömmarna upp, fodret tunnas ut och hänger.

Skinnet är för grovt och börjar spricka. :x

För det priset (minns ej men över 3000) så var det skit.

Det här var nog 5år sedan så det kanske är oväsentligt nu och andra är ju uppenbart nöjda eller så är jag för kräsen.

:--

Link to comment
Share on other sites

Köpte också Öl glas av dom...Helt okej!

Däremot är skinnjackorna jag fick usla.

Jag och en annan kompis fick nått från 2a sorteringen.

Har nog använt jackan max 100ggr och redan går sömmarna upp, fodret tunnas ut och hänger.

Skinnet är för grovt och börjar spricka. :x

För det priset (minns ej men över 3000) så var det skit.

Det här var nog 5år sedan så det kanske är oväsentligt nu och andra är ju uppenbart nöjda eller så är jag för kräsen.

:--

Men Per då använda något 100ggr klart det blir slitet.

För mig att tänka på kallingarna som jag haft 100ggr :--:--:--

Link to comment
Share on other sites

Köpte också Öl glas av dom...Helt okej!

Däremot är skinnjackorna jag fick usla.

Jag och en annan kompis fick nått från 2a sorteringen.

Har nog använt jackan max 100ggr och redan går sömmarna upp, fodret tunnas ut och hänger.

Skinnet är för grovt och börjar spricka. :x

För det priset (minns ej men över 3000) så var det skit.

Det här var nog 5år sedan så det kanske är oväsentligt nu och andra är ju uppenbart nöjda eller så är jag för kräsen.

:--

Men Per då använda något 100ggr klart det blir slitet.

För mig att tänka på kallingarna som jag haft 100ggr :--:--:--[/quote:7lntoxcx]

Hihi

Mjaooo kanske!

Fast utslaget på 5år är det ju bara typ 2 veckor om året!

Är inte "slit och biltema släng" typen så jag får väll vara kräsen då! :D

Jag använder den då & då fortfarande iallafall när jag ska svetsa eller byta olja på bilen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej....jag köpte en skinnjacka 2005 med brodyr, på telefon, paketet kom..

och som vanligt med postorder så passade inte jackan på mig...efter-

som jag bor i Stockholm så åkte jag till dem i Alvik Bromma och bytte storlek... de ringde nog för minst 1 år sen om ölglas...ville inte ha för jag dricker öl på burk sa jag... nu i våras ringde dom om någonting annat men kommer inte ihåg vad? men jag kom på att en polare till mig hade köpt en jeansjacka med brodyr på ryggen Ford Mercury...så jag frågade om de hade nån musse jeansjacka....jo det har vi...så då bestämde jag att jag åkte dit istället o provade o köpte direkt...fick även då en college-

tröja utan kostnad .....de ger vi de som kommer hit o köper direkt sa killen...

Jag frågade om hemsidan....fick till svar ...den kommer...

Jag tycker de är seriösa men kanske gör lite fel med den tunna informationen på ett vykort som kommer till ER...

Jag tycker nog att de borde kunna kosta på sig lite information i vår klubbtidning om deras kläder o dylikt som de säljer...

Jag har adressen till dom om det är nån som vill ha....

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Den firman minns jag. Knappt ett halvår efter jag köpte min bil, fick jag ett vykort där det stod exakt samma text. "har försökt nå dig ang mustang. mvh göran" På baksidan stod det varifrån de hade hittat mig och det var via vägverkets bilregister. Jag ringde upp och de ville kränga en jeansjacka med mustang-logo broderat på den men jag sa nej när jag fick veta priset. :shock:

Sen dess har jag inte hört av dem och inget vykort på nytt har inte kommit i dagsläget.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...