Stefano May 19, 2008 Report May 19, 2008 Här kan man lägga in bilder på andra bilmodeller, om man vill dvs! Här nedan kommer en bild på en av mina absoluta favoritbilar;Dodge Charger årsmodell - 68 , med de otroligt snygga dubbla bakljusen. Ojojoj så otroligt häftiga de är! Citera
Stefano May 19, 2008 Author Report May 19, 2008 En annan Dodgemodell jag finner otroligt häftig - Coronet R/T årsmodell -70Japp, jag gillar inte bara Mussar utan har även en viss förkärlek för Moparkärrorna... Citera
JanneJ May 19, 2008 Report May 19, 2008 Håller med.Såg den här på Ringön i Göteborg för något år sedan, vilket häftigt objekt!Det satt en massa nytt på undersidan och den var besiktigad Citera
Fröberg May 19, 2008 Report May 19, 2008 Här kan man lägga in bilder på andra bilmodeller, om man vill dvs! Här nedan kommer en bild på en av mina absoluta favoritbilar;Dodge Charger årsmodell - 68 , med de otroligt snygga dubbla bakljusen. Ojojoj så otroligt häftiga de är!Då skulle jag nog hellre ha en nyare chargerhttp://www.annonsborsen.se/bilar-1/dodg ... 84621.html Citera
Fröberg May 19, 2008 Report May 19, 2008 En fyradörrars Charger ? Nä fy bubblan så fula de är.Familjebil Citera
Nenne May 19, 2008 Report May 19, 2008 Då är en Dodge Magnum fränare. Choppad och klar från fabrik. Citera
CMC 1061 Berra May 20, 2008 Report May 20, 2008 Håller med Nenne. Nya får hela ryggraden att krulla sig. Ett annat namn på den hade varit bättre. Dra ned en ball modell i skiten på detta vis. Skärpning Dodge. Berra Citera
Recommended Posts