Bergh August 1, 2008 Report August 1, 2008 Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkul Citera
Gäst August 1, 2008 Report August 1, 2008 Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkulUJUJUJ - sicken kärra... JR3...å vilka var 1 och 2 Hmmmm...Jo den är grann ska ja säga.... en riktig landsplåga.... när du lackat om till vitt med blåa stripes Å så nära Raceway...... menar förståss NASCAR (albama grill har rätt - som vanligt ) Citera
Gäst August 1, 2008 Report August 1, 2008 Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkulIbland blir jag så j-a f-d så inåt h-e avu-uk.... ska de vara så svårt att fatta om man köper 2- 4 ( mussar på samma ställe så får man bättre pris på---- kärran å frakt.... ja The hole shabang blir bättre. säkert 15 (20) papp... per skalle...Nä vi borde gå ihop - samla oss - räkna - bli smart ass - bad ass - å vips så kan vi ta hem en Musse om året för 180 papp.... topp.................. å så min procvis förståss....Ere nån som fattar..... Citera
Alabama Grill August 1, 2008 Report August 1, 2008 Döball bil! Jag kan med största säkerhet säga att med utgångspunkt av regplåten, så har bilen tillhört ett stort NASCAR fan och dyrkar förare med nr 8 på bilen, Dale Earnhardt Junior, sponsrad av Budweisser (ny spons och nytt nummer i år)Se bild (kass kvalité, jag är inget fotografämne precis). Shit vad jag hade velat handlat bilen av den snubben. Bergis köpt i sydstaterna, typ Tennessee? Citera
Alabama Grill August 1, 2008 Report August 1, 2008 Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkulIbland blir jag så j-a f-d så inåt h-e avu-uk.... ska de vara så svårt att fatta om man köper 2- 4 ( mussar på samma ställe så får man bättre pris på---- kärran å frakt.... ja The hole shabang blir bättre. säkert 15 (20) papp... per skalle...Nä vi borde gå ihop - samla oss - räkna - bli smart ass - bad ass - å vips så kan vi ta hem en Musse om året för 180 papp.... topp.................. å så min procvis förståss....Ere nån som fattar..... I n-t e e tt d u-g-g Citera
Daniel Linde August 1, 2008 Report August 1, 2008 Så jävla läcker. Och att det är en Shelby gör ju inte saken ett dugg sämre!I Love! Citera
NickeH cmc 600 August 1, 2008 Report August 1, 2008 Ursäkta mina tvivel... Men inte är det en riktig Shelby..? Tycker inte det ser ut så... Correct me if I'm wrong! Ser gärna fler Shelbysar i Sverige, men det där ser ut som en dekaliserad GT. Citera
Daniel Linde August 2, 2008 Report August 2, 2008 Hmm ja nu när du säger det och man kikar lite nogrannare. Det är ju GT huven på den Jädra fin iaf. Citera
evert cmc1622 August 2, 2008 Report August 2, 2008 Det skall väl vara kromade bullit fälgar original på denna Shelby modell....!!!! Citera
AJ August 2, 2008 Report August 2, 2008 Det skall väl vara kromade bullit fälgar original på denna modell....!!!!Nä. Orginal är det som sitter på, allt annat är(var) options ! Citera
Bergh August 2, 2008 Author Report August 2, 2008 Tack ska ni ha för alla schyssta kommentarer Tyvärr är det ingen äkta Shelby, bara stylad men ganska cool ändå.Köpte den i Pennsylvania.Passade på att shoppa en uppsättning 18" bullitt chrome deep dish oxå. Dom som sitter på är lite mesiga. 255 fram, 285 bak. MANLIGT! Citera
mill August 2, 2008 Report August 2, 2008 Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkulFin! Blå med vita stripes är jättesnyggt. Jag hade nog rekommenderat dig att ställa in dig på lite mer än några veckor så att du inte blir så besviken. Beror såklart på hur mkt fraktbolagen, Vägverket osv har att göra, men skulle gissa på att det tar mer åt 12 veckors-hållet än 8-veckorshållet, av egen och andras erfarenhet. (dock har andra fått sin väldigt fort så det är lite olika, men bättre att bli glatt överraskad än besviken -- det är fan olidligt att vänta på sin bil hehe) Citera
Alabama Grill August 2, 2008 Report August 2, 2008 Ok, bra att du kände till att det är en "clone". Annars hade det inte varit lika kul när du fått reda på det vid din första mustangträff. Snygg är den ialla fall. Får du med orginalplåtarna vill jag gärna köpa en av dig!!! PMa mig om det är möjligt. Citera
mill August 2, 2008 Report August 2, 2008 Får du med orginalplåtarna vill jag gärna köpa en av dig!!! PMa mig om det är möjligt.I USA är väl plåtarna personliga, dvs man tar allid med sig dem när man säljer en bil? Citera
Bergh August 2, 2008 Author Report August 2, 2008 Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkulUJUJUJ - sicken kärra... JR3...å vilka var 1 och 2 Hmmmm...Jo den är grann ska ja säga.... en riktig landsplåga.... när du lackat om till vitt med blåa stripes Å så nära Raceway...... menar förståss NASCAR (albama grill har rätt - som vanligt )Kanske äntligen kan slå Laudas banrekord sen -77, å jag har ju hela vintern på mig att måla den vit Citera
Bergh August 2, 2008 Author Report August 2, 2008 Jag är ju freshman i klubben så jag har lite frågor. Vad måste jag göra för att få bilen körklar i Sverige, importbesikting, bullerintyg, blinkers , etc.Tacksam för all hjälp jag kan få. Citera
Bergh August 2, 2008 Author Report August 2, 2008 Ok, bra att du kände till att det är en "clone". Annars hade det inte varit lika kul när du fått reda på det vid din första mustangträff. Snygg är den ialla fall. Får du med orginalplåtarna vill jag gärna köpa en av dig!!! PMa mig om det är möjligt.Självklart! ska kolla imorron med snubben jag köpte bilen av Citera
NickeH cmc 600 August 2, 2008 Report August 2, 2008 Off-topic men jag kunde inte låta bli: Var faktiskt där och såg Lauda slå rekordet -77!On-topic: Tycker att bilen är jätteläcker, men har svårt för dessa, totalt irrelevanta, dekaltrimningar. Bilen går stt göra om på så många sätt att de vida överglänser en Shelby, både i prestanda och utseende! Mer respekt till nån som bygger om sin Shelby att se ut som en V6a!Mina 2 cent...Och, Ja, jag HAR byggt ned tidigare... Tycker det är coolare bara... Snacka om sleeper...Och, nej, jag har inte byggt ner min Shelby... Men har gjort med en tidigare bil. Citera
evert cmc1622 August 3, 2008 Report August 3, 2008 Jag har precis köpt min bil min vän Gregg Adler tar Saleenen till Titan-shipping på måndag .Dom skickar väl bilarna i turordning antar jag.Dom har ont om containrar ,folk handlar bilar nu när dollarn är låg.Får väl min bil i Okt-Nov antar jag, fixar till bilen i vinter så den är klar till nästa vår. Citera
*Micke* August 3, 2008 Report August 3, 2008 Varför stå och vänta på en container Tog hem min bil med RO-RO. kör på, kör av . funkar minst lika bra. om man inte ska ta hem en massa delar då .http://www.2wglobal.com/www/WEP/index.jsp// Micke. Citera
Recommended Posts