Jump to content

Recommended Posts

Hur mycket är du beredd att betala för en ny instrumenttavla till din bil med km/h-beteckning istället för mph som är det vanligaste på mustanger?

Inklusive monteringsinstruktion på svenska

599

899

1299

1699

1999

Naturligtvis vill man ju inte betala något, men nyktert, var tycker du smärtgränsen skulle gå?

de där andra nissarna i stockholm ville ha 1500 om jag inte minns fel, och det tycker jag är rätt dyrt för lite plast. fast å andra sidan fick jag betala 500 spänn för den där plastknoppen som man fäller sätet med ;)

599-899 kan jag tänka mig betala för lite onödig plast, om den är lika snygg som originalet, dvs inte ful som Saleens eller GT500:ans som ser ut som vanliga Japan-bilar.

fast å andra sidan fick jag betala 500 spänn för den där plastknoppen som man fäller sätet med ;)

Det är DYRT. Svindyrt. Bägge mina är trasiga !! Och den till förarsätet användes väl typ 30 gånger innan den tackade för sig. Riktigt usel kvalitet. Den plastbiten måste vara den som i reservdelslagret har den högsta marginalen alla katergorier. Inte ens på en BMW skulle det kosta så mycket. När jag var i USA för ett tag sen tänkte jag köpa upp mej på ett förråd men tyvärr var det beställningsvara så jag hann inte vänta. Har för mig den kostade 35 $ i USA, t om reservdelskillen var tvungen och dubbelchecka priset och nästan be om ursäkt. Nåja, man kanske ska köpa upp sig på ett gäng nästa gång.

Med ovanstående i åtanke så är 1500 spänn för en mätartavla BILLIGT !

fast å andra sidan fick jag betala 500 spänn för den där plastknoppen som man fäller sätet med ;)

Det är DYRT. Svindyrt. Bägge mina är trasiga !! Och den till förarsätet användes väl typ 30 gånger innan den tackade för sig. Riktigt usel kvalitet. Den plastbiten måste vara den som i reservdelslagret har den högsta marginalen alla katergorier. Inte ens på en BMW skulle det kosta så mycket. När jag var i USA för ett tag sen tänkte jag köpa upp mej på ett förråd men tyvärr var det beställningsvara så jag hann inte vänta. Har för mig den kostade 35 $ i USA, t om reservdelskillen var tvungen och dubbelchecka priset och nästan be om ursäkt. Nåja, man kanske ska köpa upp sig på ett gäng nästa gång.

Hehe, iofs lite utanför ämnet, men fick du betala 500 spänn för dina med? Eller missförstod jag dig att du inte hade bytt dem?

Nästa gång ska jag minsann kolla supernoga på Ebay etc innnan jag ber ngn bilfirma beställa hem sådana småsaker.

Hehe, iofs lite utanför ämnet, men fick du betala 500 spänn för dina med? Eller missförstod jag dig att du inte hade bytt dem?

Nästa gång ska jag minsann kolla supernoga på Ebay etc innnan jag ber ngn bilfirma beställa hem sådana småsaker.

Vi har sålt en hel del av dom där knopparna och det är lika pinsamt varje gång...

Till baka till topic dock... runt 1000-lappen alltså? Det skulle funka?

Nix, jag har inte bytt ännu. Grejen är ju att dom kommer gå sönder igen !!Åker iofs till USA nästa vecka så vi får se om jag lyckas jaga upp någon Fordhandlare.

undrar vad en mätartavla till en billigare bil, tex en volvo skulle kosta?

Nöjesmaskinen mustang GT 2005 kostade väl i runda slängar 380000kr när den kom. Så 1299 är väl inte ett orimligt pris, är ju inget man behöver heller, utan kan välja själv om man vill ha.

undrar vad en mätartavla till en billigare bil, tex en volvo skulle kosta?

Nöjesmaskinen mustang GT 2005 kostade väl i runda slängar 380000kr när den kom. Så 1299 är väl inte ett orimligt pris, är ju inget man behöver heller, utan kan välja själv om man vill ha.

"Billigare bil t.ex. Volvo"?

En ny fullutrustad Volvo XC70 II Kostar över 500 000kr!

Har fortfarande inte problem med synen... så orginalet får duga....

Men annars tycker jag inte att den borde kosta mer än 1000:-

899:- känns ok (ev. kan jag sträcka mig till 900:- :roll: ).

Det är ju trots allt lite annat än bara mätartavlan som står på önskelistan...

//Håkan

bah va less jag blir generellt sett att alla tar 399:- eller 2495:-

varför inte skriva 400:- samt 2500:- på en gång... löjligt.

Det är psykologiskt....folk tror det är mycket billigare. Har hört flera säga "den kostar bara 300 spänn" när det står 399 kr, när jag jobbade i butik. Helt galet!!! :shock:

//Håkan

ett par vita p-ljus fram kanske ? ;-)

//Håkan

ett par vita p-ljus fram kanske ? ;-)

Har redan köpt dom av dig - har dock inte fått dit dom ännu!

// Håkan