Jump to content

Featured Replies

• 3 months later...
  • Svar 238
  • Visingar 34,8k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Har lyckats få hjälp med att "plocka " ur mina bilder ur min gamla havererade dator/hårddisk ! Har försökt uppdatera så gott som möjligt,men vissa bilder vill inte visa sig direkt utan man får klicka

Posted Images

comment_98235

[quote name="THOMAS"

Vad är det som du vill se mer av ?

// Thomas

Haha, du kanske inte har kvar bilen nu?? Blivit några mil kanske? =)

Har en -73 Mach1 och nu skulle jag gärna se bilder på listerna runt dörr/sidorutorna, får inte ihop dom som jag vill!

MVH Fredrik

comment_98261
Exakt vilka lister menar du ?

Blanklisterna eller gummilisterna ?

Tror väl inte att några av dessa går att montera fel.

// Thomas

De som tätar sidorutan vid uppvevning, tror jag saknar lister.

Först sitter blank "dropplist", sedan alulist "u-profil" och sist gummilist? Är denna limmad i u-profilen?

MVH

• 2 months later...
  • Author
comment_100188

Nu tycker jag det är på tiden att någon mer person med en 71/73 mustang tar och delar med sig här på forumet !

Måste väl ändå finnas någon mer i vårt avlånga land (även grannländer)som gör lite större åtgärder på sin bil och kan roa/underhålla oss andra.

// Thomas

• 3 weeks later...
comment_100946
Nu tycker jag det är på tiden att någon mer person med en 71/73 mustang tar och delar med sig här på forumet !

Måste väl ändå finnas någon mer i vårt avlånga land (även grannländer)som gör lite större åtgärder på sin bil och kan roa/underhålla oss andra.

// Thomas

Jo det finns säkert många som håller på och renoverar eller gör större åtgärder. Tyvärr är det bara cmc medlemmar som får berätta om sina projekt i forumet. Såna är reglerna.

• 11 months later...
comment_111141

Synd att alla bilder saknas i den här tråden !

Men om någon har glömt hur det såg ut,så hittade jag några bilder jag tog vid besök i Motala.

Ett före samt ett efter den "lilla" Rekonden.

(Har fått tillåtelse av Thomas att posta dessa)

// John

post-4572-144839173425_thumb.jpg

post-4572-144839173433_thumb.jpg

• 5 months later...
  • 6 months later...
  • Author
comment_124346

Har lyckats få hjälp med att "plocka " ur mina bilder ur min gamla havererade dator/hårddisk !

Har försökt uppdatera så gott som möjligt,men vissa bilder vill inte visa sig direkt utan man får klicka på "texten".

Håll tillgodo !

M.V.H Thomas