Jonasm July 7, 2010 Report July 7, 2010 Vore trevligt om du lade ut lite mer bilder, detaljer och även helhetsbilder =)Om du kollar igenom tråden...kan inte bli mer detaljerat Citera
Almqvist October 13, 2010 Report October 13, 2010 [quote name="THOMAS"Vad är det som du vill se mer av ?// ThomasHaha, du kanske inte har kvar bilen nu?? Blivit några mil kanske? =)Har en -73 Mach1 och nu skulle jag gärna se bilder på listerna runt dörr/sidorutorna, får inte ihop dom som jag vill!MVH Fredrik Citera
THOMAS October 14, 2010 Author Report October 14, 2010 Exakt vilka lister menar du ?Blanklisterna eller gummilisterna ?Tror väl inte att några av dessa går att montera fel.// Thomas Citera
Almqvist October 14, 2010 Report October 14, 2010 Exakt vilka lister menar du ?Blanklisterna eller gummilisterna ?Tror väl inte att några av dessa går att montera fel.// ThomasDe som tätar sidorutan vid uppvevning, tror jag saknar lister.Först sitter blank "dropplist", sedan alulist "u-profil" och sist gummilist? Är denna limmad i u-profilen? MVH Citera
THOMAS October 14, 2010 Author Report October 14, 2010 Ja,gummilisten är limmad i U-kanalen !// Thomas Citera
THOMAS January 1, 2011 Author Report January 1, 2011 Nu tycker jag det är på tiden att någon mer person med en 71/73 mustang tar och delar med sig här på forumet !Måste väl ändå finnas någon mer i vårt avlånga land (även grannländer)som gör lite större åtgärder på sin bil och kan roa/underhålla oss andra.// Thomas Citera
xstang January 20, 2011 Report January 20, 2011 Nu tycker jag det är på tiden att någon mer person med en 71/73 mustang tar och delar med sig här på forumet !Måste väl ändå finnas någon mer i vårt avlånga land (även grannländer)som gör lite större åtgärder på sin bil och kan roa/underhålla oss andra.// ThomasJo det finns säkert många som håller på och renoverar eller gör större åtgärder. Tyvärr är det bara cmc medlemmar som får berätta om sina projekt i forumet. Såna är reglerna. Citera
John January 15, 2012 Report January 15, 2012 Synd att alla bilder saknas i den här tråden !Men om någon har glömt hur det såg ut,så hittade jag några bilder jag tog vid besök i Motala.Ett före samt ett efter den "lilla" Rekonden.(Har fått tillåtelse av Thomas att posta dessa)// John Citera
Backman cmc 1152 January 16, 2012 Report January 16, 2012 Ja jag tycker oxså det är synd på alla bilder som försvann när foumet uppdaterades, har själv på min tråd försökt få tillbaks bilderna men klarar inte av det:(Synd att THOMAS verkar ha slutat på forumet för han hade verkligen koll på hur våra bilar är ihopsatta. Citera
John January 16, 2012 Report January 16, 2012 Ja det han inte vet om 71/73 Mustang är inte värt att veta,Och jag hade "lyckan" att få se delar av hans reservdelslager och där finns det mycket NOS delar mm.// John Citera
THOMAS February 8, 2013 Author Report February 8, 2013 Har lyckats få hjälp med att "plocka " ur mina bilder ur min gamla havererade dator/hårddisk !Har försökt uppdatera så gott som möjligt,men vissa bilder vill inte visa sig direkt utan man får klicka på "texten".Håll tillgodo !M.V.H Thomas 1 Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 11, 2013 Report February 11, 2013 Underbart, man blir riktigt rörd, fantastig insatts. Citera
THOMAS February 12, 2013 Author Report February 12, 2013 Ja det var väl tur att man inte riktigt insåg vilket jobb det egentligen skulle bli.Meningen var ju faktiskt att jag skulle skrotat den från början.Men nu blev den ju räddad från det ödet för tillfället i alla fall.// Thomas Citera
Recommended Posts