Jump to content

Snart kommer Camaro killarna.....


AJ

Recommended Posts

Inget att hänga i (h)julgranen det där inte.

Ser ut som nosen av en gul och en röd Nordkoreansk SUV...

Enligt min åsikt är det endast Mini, Challenger och Mustang som lyckades att göra en tillräckligt cool retromodell. Resten är bara krystade försök.

Skulle ta en av dom 3 ovanstående närsomhelst, men en Camaro, njaeeeäää. Inte för egna pengar i.a.f. Det är varken stake eller cool- faktor i den.

Just my 50 cent....

Link to comment
Share on other sites

AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJeeeee.

Vad det hugger i mitt hjärta, Nä den var inte roligt

Camaro försök till retro, på något vis har dom glömt

stilen. :?:roll:

Borde plankat mer av 67-68 Camaro för att stimulera

retro, tycker som några av er andra, det ser mer ut

som SUV front. :?

Min fru tittade nyss och undrade om dom vänt fronten

upp och ned. :roll:;)

Link to comment
Share on other sites

Allvarligt talat...ljuger bilden eller är de så höga?

Klar SUV varning :shock:

Bilden ljuger inte, Janne, dom är så där konstigt höga. Såg den nya Camaron första gången på Sema -08, Las Vegas, -och tyckte den var väldigt ful och saknade proportioner.

Den är hög, och ser konstigt smal ut, (vet inte spårvidden), kort i arslet, och verkar ligga nånstans mellan en personvagn och en liten SUV.

Ser ut som den skulle vara designad av en tonåring i en asiatisk tuningshop.

Vet inte om Challenger eller Camaro concept car kom före, men Camaron ser ut som ett halvhjärtat försök att kopiera den nya Challengern. Dodge har nog lyckats bättre här.

Men ingen av dessa har dock lyckats överträffa nya Mini Cooper. Den är absolut suverän i alla avseenden.

Och en :twisted: :twisted: :twisted: på vägen, med körglädje jänkarna bara kan drömma om.

Vi skall inte racka ner GM-bilen alltför mycket (dom har ju lite jäktigt nu med pengar och annat trams), bilen har säkert sina anhängare, men i min smak är den inte.

Bilen saknar balans.

Nedan fronten av Challenger (foto:Sema 2006)

Link to comment
Share on other sites

Nu svär ja i kyrkan. Men ja tycker den ser bra ut (Camaron)har bara sett den på bild en så länge.

Challenger är rent grym. Om man bortser dom där truckspeglarna dom slängt dit på dörrarna. I övrigt så ser den lovande ut. MEN de är ju ja de :oops: ..

Fast inget går ju upp mot Mustangen :D

Link to comment
Share on other sites

Minicooper, vad är det? Trampbil i mina ögon.

Jag rekommenderar en provkörning av vad du kallar trampbil. Prova inte snikmodellen utan dom hetare versionerna.

Skulle inte mina öron ha stoppat smilet, hade det gått runt hela skallen efter första provkörningen.

Mycket hög "vill ha" faktor på Cooper S - tar den framom nästan vilken ny jänkare som helst.

http://www.edmunds.com/mini/cooper/review.html

Link to comment
Share on other sites

Minicooper, vad är det? Trampbil i mina ögon.

Jag rekommenderar en provkörning av vad du kallar trampbil. Prova inte snikmodellen utan dom hetare versionerna.

Skulle inte mina öron ha stoppat smilet, hade det gått runt hela skallen efter första provkörningen.

Mycket hög "vill ha" faktor på Cooper S - tar den framom nästan vilken ny jänkare som helst.

http://www.edmunds.com/mini/cooper/review.html

Kommer jag in i bilen då, är ju nästan 2 meter lång..... :twisted::twisted::twisted:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...