BJÖRN_84 July 9, 2009 Report July 9, 2009 Hejsan Nu har jag precis registrerat mig som medlem här på forumet då jag precis inhandlat en Mustang GT 08:a som rullat endast 20 ärliga mil:)så här kommer en liten bilder på kärran:)MVH Björn Citera
Lars Gävle July 9, 2009 Report July 9, 2009 Grattis till en fin kärra!Var i Sverige rullar den?Lasse Citera
BJÖRN_84 July 9, 2009 Author Report July 9, 2009 Grattis till en fin kärra!Var i Sverige rullar den?LasseHej Lasse först o främst skall ja Tacka för komentaren:)Den rullar i stockholm Citera
BJÖRN_84 July 9, 2009 Author Report July 9, 2009 Där är en bild på inredningen oxåHar 125 color funktionen,Bi-Xenon redan från början+lite annat smått o gott.Är helnöjd med att få tag i denna kombination av svart bil o röd inredning:)Rent o fint förstår det eftersom bilen endast rullat 20mil:)Aktern på min Nya fina Mustang Citera
RoTe July 9, 2009 Report July 9, 2009 Grattis till en mycket fin bil!Nu börjar väl shoppinghysterin antar jag. "Ska bara handla..." Citera
BJÖRN_84 July 10, 2009 Author Report July 10, 2009 Låter ungefär som man går o tänker men är bäst att aldrig räkna på vad man lagt ut:)Letar just nu kvalitets trim delar o små detaljer.Så skönt att köpt denna kärra då jag länge drömt om en mustang av just denna generation.Nu till en fråga till alla er som komenterat skall jag köpa mustang stripsen som jag kallar dom och isåfall vilken färg o vart hittar jag dom bästa stripsen? Citera
Corvette July 10, 2009 Report July 10, 2009 en firma som håller på med bildekaler skulle jag vända mig till, för de gjorde jag... sedan tycker jag guld met e skitfint på svart bil... Citera
camacho July 10, 2009 Report July 10, 2009 Låter ungefär som man går o tänker men är bäst att aldrig räkna på vad man lagt ut:)Letar just nu kvalitets trim delar o små detaljer.Så skönt att köpt denna kärra då jag länge drömt om en mustang av just denna generation.Nu till en fråga till alla er som komenterat skall jag köpa mustang stripsen som jag kallar dom och isåfall vilken färg o vart hittar jag dom bästa stripsen?Grattis, cool bil, hoppas vi syns i huvudstaden.Tveksam på om stripes e nån förhöjare. Montera lite ljud & power istället. Citera
pools July 10, 2009 Report July 10, 2009 Var i Sverige rullar den?LasseEn uppmaning till alla nya medlemmar på forumet:Fyll i er PROFIL så vi alla får veta mer om er!Och till Björn: Grattis till en skitläcker bil!Mvh.pools Citera
BJÖRN_84 July 11, 2009 Author Report July 11, 2009 Var i Sverige rullar den?LasseEn uppmaning till alla nya medlemmar på forumet:Fyll i er PROFIL så vi alla får veta mer om er!Och till Björn: Grattis till en skitläcker bil!Mvh.poolsTackar för det:) håller på att fylla i min profil mer så all ser vart den rullar osv. Citera
BJÖRN_84 July 27, 2009 Author Report July 27, 2009 Låter ungefär som man går o tänker men är bäst att aldrig räkna på vad man lagt ut:)Letar just nu kvalitets trim delar o små detaljer.Så skönt att köpt denna kärra då jag länge drömt om en mustang av just denna generation.Nu till en fråga till alla er som komenterat skall jag köpa mustang stripsen som jag kallar dom och isåfall vilken färg o vart hittar jag dom bästa stripsen?Grattis, cool bil, hoppas vi syns i huvudstaden.Tveksam på om stripes e nån förhöjare. Montera lite ljud & power istället.Vore grymt kul o synas någonstans o snacka lite skit o ta en fika eller nått nu innan sommaren e slut.Mvh Björn Citera
Peter CMC771 July 28, 2009 Report July 28, 2009 Välkommen i klubben. (snygg bil)Som information till dig har veckoträffar på Vega Baren i haninge varje ons 18:00 -Hjärtligt välkommenPeter Citera
Guest my little pony July 28, 2009 Report July 28, 2009 Självklart Grattis till "mussen"Sist o inte minst vi har även CMC träffplats MacDonalds Stinsen norr omKungliga huvudstaden varannan tisdag ojämn vecka från 18.00Finns en tråd på forumet under "träffar" som följer Stinsen träffen..Alltså idag....varför inte ta en provtur dit så vi andra får se en nyhäst i hagen där....är den pigg som en hingst eller bångstyrig som ett sto?eller kanske from som en pony?Kan bara önska dig o din musse till ett bra val o medlemskap i CMC otill STINSEN välkommen....MVH "my little pony" Citera
BJÖRN_84 July 28, 2009 Author Report July 28, 2009 Välkommen i klubben. (snygg bil)Som information till dig har veckoträffar på Vega Baren i haninge varje ons 18:00 -Hjärtligt välkommenPeterLåter ju kalas fint o synas vid vegabaren vi lär ju synas där iaf:) Citera
BJÖRN_84 July 28, 2009 Author Report July 28, 2009 Självklart Grattis till "mussen"Sist o inte minst vi har även CMC träffplats MacDonalds Stinsen norr omKungliga huvudstaden varannan tisdag ojämn vecka från 18.00Finns en tråd på forumet under "träffar" som följer Stinsen träffen..Alltså idag....varför inte ta en provtur dit så vi andra får se en nyhäst i hagen där....är den pigg som en hingst eller bångstyrig som ett sto?eller kanske from som en pony?Kan bara önska dig o din musse till ett bra val o medlemskap i CMC otill STINSEN välkommen....MVH "my little pony"Mycket bra att veta då jag ibland e ute o åker även i dessa trakter:) Citera
BJÖRN_84 July 28, 2009 Author Report July 28, 2009 Självklart Grattis till "mussen"Sist o inte minst vi har även CMC träffplats MacDonalds Stinsen norr omKungliga huvudstaden varannan tisdag ojämn vecka från 18.00Finns en tråd på forumet under "träffar" som följer Stinsen träffen..Alltså idag....varför inte ta en provtur dit så vi andra får se en nyhäst i hagen där....är den pigg som en hingst eller bångstyrig som ett sto?eller kanske from som en pony?Kan bara önska dig o din musse till ett bra val o medlemskap i CMC otill STINSEN välkommen....MVH "my little pony"Mycket bra att veta då jag ibland e ute o åker även i dessa trakter:) kanske inte just denna tisdag men gärna nästa gång[/quote:17hnzsnf] Citera
Guest my little pony July 29, 2009 Report July 29, 2009 Hej igen.....du har ju en CHANS o visa upp din fina Bullit musse nu på fredag i vår kungliga huvudstad på sveavägen för det är ju sista fredagen i månaden o då är det fredagscruising.....det är mycket bilar inne då...vi åker in varje sista fredag under sommarsäsongen o kollar på bilarna..så ser du min gula så tuta bara....Det finns bara ett aber....det är - vädret! Men vi tror på solen eller åtminstone uppehåll......MVH "my little pony" Citera
BJÖRN_84 July 29, 2009 Author Report July 29, 2009 Välkommen i klubben. (snygg bil)Som information till dig har veckoträffar på Vega Baren i haninge varje ons 18:00 -Hjärtligt välkommenPeterLåter ju kalas fint o synas vid vegabaren vi lär ju synas där iaf:)[/quote:16c0ueyy]Tiden rann iväg för denna träff så hann inte dyka förbi men har redan planerat för nästa veckas träff att dyka upp o nu har man även fått sitt medlems kort:) Citera
camacho July 31, 2009 Report July 31, 2009 Eftermarknaden är fantastisk på våra Mustanger, men.... intressant e när det är en bil till salu på nätet, och som visar att bilen har vissa avvikelser från orginalet t.ex. öppet luftfilter, sänkningssats, nya headers etc. så verkar det som om säljaren "ber om ursäkt" för vad han gjort med bilen, och poängterar att "orginaldelarna finns" Kommentarer ?? Citera
BJÖRN_84 August 3, 2009 Author Report August 3, 2009 Välkommen i klubben. (snygg bil)Som information till dig har veckoträffar på Vega Baren i haninge varje ons 18:00 -Hjärtligt välkommenPeterHejsan Peter tänkte fråga dig om det är någon träff på vegabaren nu på onsdag den 5:e augusti?Mvh Björn Citera
Daniel Linde August 3, 2009 Report August 3, 2009 Eftermarknaden är fantastisk på våra Mustanger, men.... intressant e när det är en bil till salu på nätet, och som visar att bilen har vissa avvikelser från orginalet t.ex. öppet luftfilter, sänkningssats, nya headers etc. så verkar det som om säljaren "ber om ursäkt" för vad han gjort med bilen, och poängterar att "orginaldelarna finns" Kommentarer ??Många vill nog ha orginaldelarna utifall att man ska sälja nångång och köparen vill ha orginal. För mig är det ganska viktigt att orginaldelarna finns kvar. Förutom org fälgar. Men det är inte för min skull för jag vill inte ha orginal själv, men kanske den som ska handla nån gång av mig Farsan har byggt om hojen sin allt han bytt ut har han sålt. Så vi gör väl olika alla Citera
Recommended Posts