Jump to content

ny bil på väg till sverige


rullebull

Recommended Posts

Grattis til din nya bil. Förstår att du "håller färgen". Har själv en svart GT som jag vill byta till en GT-500 i "din färg" men har inte hittat nån ännu, kollar vidare o under tiden får jag väl kolla in din bil.

Link to comment
Share on other sites

Grattis!

Du kommer inte att bli besviken! Böt själv från GT till GT500! I september har jag haft min GT500 i tre år! Ångrar inte en sekund detta åk!

Let the mods begin! :twisted:

/Nicke

Synd att du inte gör något annat än byter delar på bilen. Hoppas du fått åka mer än en tank bensin i sommar. ;)

Link to comment
Share on other sites

jag tackar för dom fina kommentarerna! kul att höra från dig nicke att du blev så nöjd med ditt byte från gt till gt 500 an. jag ser verkligen fram emot att få hem min! jag har beställt den med lite mod men inte något så brutalt som din nicke! grejen med färgen är att alla kan väl inte ha samma smak! så min färg är helt enkelt grabber orange! för övrigt för dom som inte vet så var det fords tävlingsfärg i slutet på 60 och början på 70 p.s kör så det ryker! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Robban! Jorå, jag kör faktiskt lite också..! 8) Vi får ta en vända snart!

Jag gillar grabber! När jag köpte min var det ett sånt sug efter bilarna så jag trodde inte jag skulle få tag i nån till OK pris överhuvudtaget! När det så dök upp "rätt" bil så var färgen inte så valbar... Nu gillar jag den röda, men den hade inte varit mitt förstaval. En kombo som jag tycker är sjukt snygg är svart med röda stripes, med den svart/röda interiören! Men, smaken är som baken och tur är väl det! Tråkiga bilträffar annars! :D

/Nicke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...