rullebull August 4, 2009 Report August 4, 2009 hallå mustang lovers!! här kommer lite bilder på nya bilen på väg hem till sverige! Citera
Gäst August 4, 2009 Report August 4, 2009 Verkligen fin, jag gillar GT 500an och den där färgen är stygg!!! Citera
Pernolf cmc 558 August 4, 2009 Report August 4, 2009 kan bara hålla med, riktigt snygg! gillar också färgen! grattis! Citera
grufman August 5, 2009 Report August 5, 2009 iskallt att byta från en grabber orange GT, till en grabber orange GT500. :-) Citera
grufman August 5, 2009 Report August 5, 2009 grufman vad sa räven om rönnbären?vad är det som är surt? Citera
camacho August 7, 2009 Report August 7, 2009 Grattis til din nya bil. Förstår att du "håller färgen". Har själv en svart GT som jag vill byta till en GT-500 i "din färg" men har inte hittat nån ännu, kollar vidare o under tiden får jag väl kolla in din bil. Citera
RoTe August 7, 2009 Report August 7, 2009 Har själv inte alls fattat grejjen med den färgen, men det är väl kul att nån gjort det. Min GT500 ska vara vit med blåa stripes. Citera
NickeH cmc 600 August 7, 2009 Report August 7, 2009 Grattis!Du kommer inte att bli besviken! Böt själv från GT till GT500! I september har jag haft min GT500 i tre år! Ångrar inte en sekund detta åk!Let the mods begin! /Nicke Citera
RoTe August 7, 2009 Report August 7, 2009 Grattis!Du kommer inte att bli besviken! Böt själv från GT till GT500! I september har jag haft min GT500 i tre år! Ångrar inte en sekund detta åk!Let the mods begin! /NickeSynd att du inte gör något annat än byter delar på bilen. Hoppas du fått åka mer än en tank bensin i sommar. Citera
rullebull August 8, 2009 Author Report August 8, 2009 jag tackar för dom fina kommentarerna! kul att höra från dig nicke att du blev så nöjd med ditt byte från gt till gt 500 an. jag ser verkligen fram emot att få hem min! jag har beställt den med lite mod men inte något så brutalt som din nicke! grejen med färgen är att alla kan väl inte ha samma smak! så min färg är helt enkelt grabber orange! för övrigt för dom som inte vet så var det fords tävlingsfärg i slutet på 60 och början på 70 p.s kör så det ryker! Citera
Simon G2 August 8, 2009 Report August 8, 2009 Grattis! Gillar ditt färgval skarpt! Its a Grabber!! Citera
NickeH cmc 600 August 8, 2009 Report August 8, 2009 Robban! Jorå, jag kör faktiskt lite också..! Vi får ta en vända snart!Jag gillar grabber! När jag köpte min var det ett sånt sug efter bilarna så jag trodde inte jag skulle få tag i nån till OK pris överhuvudtaget! När det så dök upp "rätt" bil så var färgen inte så valbar... Nu gillar jag den röda, men den hade inte varit mitt förstaval. En kombo som jag tycker är sjukt snygg är svart med röda stripes, med den svart/röda interiören! Men, smaken är som baken och tur är väl det! Tråkiga bilträffar annars! /Nicke Citera
Göran H August 8, 2009 Report August 8, 2009 Och dessutom Nicke får du visa upp din Bil på tisdag Citera
Recommended Posts