Jump to content

Bästa forumet!


JanneJ

Recommended Posts

Mustangforumet med alla dess användare är det trevligaste och ödmjukaste forum jag vet. Ingen pajkastning och besserwissermentalitet, bara ärliga och rättframma svar även på de banalaste frågor.

God jul och gott nytt år till er allesammans.

Janne

Link to comment
Share on other sites

Håller också med föregående...

Grymt mycket info, nya kontakter/kunder/vänner, del av vagnparken och en del grejer på hyllan är ALLA ett resultat av detta härliga forum.

God Jul på Er alla!

Link to comment
Share on other sites

Och vad eller vilka är det som gör det till det bästa forumet? :?:

Du :clap:

och alla andra :clap::clap:

Vi ska alla ta åt oss äran för det bästa forumet inom bilhobbyn.

Och det bästa av allt är den ödmjukhet som finns. Inget skitsnack,

inget dumgörande, inga påhopp, o.s.v. Det hettade ju till lite förut

när någon inte ville följa de regler för forumet som satts upp. Men

det har ju lugnat ner sej nu. Vi ska vara rädda om den stämning som

finns på forumet. Och det har vi alla bidragit till. Många andra klubbar

är väldigt avundsjuka på vårt forum. Så låt oss alla behålla den fina

stämningen, så bidrar vi till att hålla vårt forum det bästa som finns.+

Mvh.

pools

Link to comment
Share on other sites

det är faktiskt rätt unikt med en såhär stor klubb,stort forum och sådan sammanhållning som vi har här i CMC

klubbar och forum finns det gott om men knappast med den ordningen,stilen,respekten och gemenskapen!

inte minst ska vi vara glada över alla bakom kulisserna dvs styrelse,ansvariga och web administratörer som varje dag lägger ner tid och energi för vårt bästa!

man läser med glädje i klubbtidningen och här inne om händelser där någon från tex mitt håll (skåne) får problem uppe i tex norrland...och genast får hjälp och stöd av andra medlemmar utan att egentligen känna varandra.

så skapas samhörighet och vänner! sen är det ju också förbannat kul att kunna sitta o snacka sig fördärvad på ett forum över nätet och sedan under säsongen mötas live på en träff,suveränt!

skulle väl våga påstå utan att veta att vi måste vara topp 3 i världen på just mustangklubb bortsett från landet där borta :) eller?

någon som vet exakt?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
det är faktiskt rätt unikt med en såhär stor klubb,stort forum och sådan sammanhållning som vi har här i CMC

klubbar och forum finns det gott om men knappast med den ordningen,stilen,respekten och gemenskapen!

inte minst ska vi vara glada över alla bakom kulisserna dvs styrelse,ansvariga och web administratörer som varje dag lägger ner tid och energi för vårt bästa!

man läser med glädje i klubbtidningen och här inne om händelser där någon från tex mitt håll (skåne) får problem uppe i tex norrland...och genast får hjälp och stöd av andra medlemmar utan att egentligen känna varandra.

så skapas samhörighet och vänner! sen är det ju också förbannat kul att kunna sitta o snacka sig fördärvad på ett forum över nätet och sedan under säsongen mötas live på en träff,suveränt!

skulle väl våga påstå utan att veta att vi måste vara topp 3 i världen på just mustangklubb bortsett från landet där borta :) eller?

någon som vet exakt?

Vi skickar frågan vidare till vår ordförande. Svar (kanske) kommer.

Mvh.

pools

Link to comment
Share on other sites

Hoppas du inte får skitmejl tillbaka från vår lallande ordförande, vem vet du kanske är bullvan för någon enligt honom....

Jaha du Peter det vore väl bra MED ETT svar av Ordförande åtminstånde. Han har inte ens öppnat PM som är skickat till honom.

Jag är :) BULLVAN:) för Mustanger av Modell 05 och uppåt:)

Det enda jag önskar är att det ska bli lite FART igen som det var för lite drygt ett år sedan. Teknik med bra diskussioner och roliga frågeställningar!

Offtopic

Det är som man säger på Östgötska TRÄLIGT att läsa om platta däck flera veckor i streck. Väl balancerade däck o fälgar, fräscha och icke glappa bärarmar, icke självresonant avgassystem överglänser nog problemen med en bil som står ett tag "platta däck" . Men vad vet jag jag har bara haft sommarbilar o tunga vans sen jag var 18 år pfft.

JAG ÖNSKAR FART O FLÄKT O KUL FRÅGESTÄLLNINGAR IGEN:)

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Ja nu har ju 08 fått ett eget nytt forum men det gäller nog för hela landet också.....

Fick en inbjudan idag från Grufman att ingå i deras nya forum på SMS.....

Ni kan logga in o kolla på mustangforum.se

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Ja nu har ju 08 fått ett eget nytt forum men det gäller nog för hela landet också.....

Fick en inbjudan idag från Grufman att ingå i deras nya forum på SMS.....

Ni kan logga in o kolla på mustangforum.se

MVH "my little pony"

Tråkig lösning och absolut inte den bästa tyvärr.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...