Jump to content

Wheeler Dealer ikväll kl 21:00 på Discovery Channel


Daniel Linde

Recommended Posts

Kommer just från vardagsrummet och TV:n. Kul program!

Men det såg väldigt enkelt ut att helrenovera den. Två killar och några kvällar?

Tror inte det. Dom måste ha varit många som hjälpte till. Bara att byta motor

tar ju ett par kvällar.

Men det är klart, dom kan ju inte visa alla moment i renoveringen. Kul att se

i alla fall.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Det var ju mycket rostlagning dom inte visade. Det var ju inte bara dörrar och framskärmar som var risiga. För min del hade jag nog valt den röda han tittade på först. Enklare att byta inredning än laga rost.

Sen, att två timmars inspelning blev mindre än en minut (när mustangklubben var med) var ju inte så kul. OK, man fick se en glimt av min bil i alla fall. Den röda med svart cab, som syntes lite grann till höger under försäljningen.

Link to comment
Share on other sites

Går i repris på fredag kl 23:00 och på lördag kl 20:00

Ja, med tanke på hur noga de var med hur vi skulle ställa upp våra bilar, kunde de väl bjudit på en kamerasvep över parkeringen.

Men våra bilar var ju mycket finare än deras så de vågade väl inte :D

Förresten, såg ni trailern i programmet om en ny säsong av engelska Whealer Dealers, där Mike och Ed kommer att plocka hem och renovera bilar från USA?

Start 5:e dec kl 21:00 med en Dodge Charger. Inte omöjligt att det kanske kommer att dyka upp en Mustang också vad det lider.

Link to comment
Share on other sites

Förresten, såg ni trailern i programmet om en ny säsong av engelska Whealer Dealers, där Mike och Ed kommer att plocka hem och renovera bilar från USA?

Start 5:e dec kl 21:00 med en Dodge Charger. Inte omöjligt att det kanske kommer att dyka upp en Mustang också vad det lider.

Tyvärr ingen Mustang i den säsongen: http://en.wikipedia.org/wiki/Wheeler_Dealers#Series_9:_USA_.28Autumn_2011.29

Ang. programmet så får jag nog säga att silver inte är min favoritfärg. Hade gillat om de valt Springtime Yellow eller Candyapple Red eller varför inte original färgen? :P

De hade dessutom kunnat göra programmet i två delar på 1 timme vardera för att visa mera detaljer..Hehe, 20 minuter in i programmet hade de inte ens börjat renoveringen. :P Men man kan ju inte få allt. :)

Link to comment
Share on other sites

Trevligt bilval naturligtvis, men programmet som sådant tycker jag var så där. Gillar att de är så omtänksamma att de lägger ner tid på en resumé på vad som hänt innan pausen så att vi tittare inte glömt det på fem minuter.... ;)

Snyggt med klubbens bilar på slutet dock. Bara att hoppas att ni som var där hade kul!

Link to comment
Share on other sites

Såg programmet igår och tycker att det blev riktigt bra. Riktigt roligt att dom börjar med en sådan klassiker som Ford Mustang. Jag njöt när programledarna tjöt av lycka på sin provtur. Jag längtar redan till våren då jag kan ta en tur med mussen och njuta av mullret från V8:an.

Link to comment
Share on other sites

Gillar att de är så omtänksamma att de lägger ner tid på en resumé på vad som hänt innan pausen så att vi tittare inte glömt det på fem minuter.... ;)

Beror nog på att det är mer eller mindre en exakt kopia på den engelska versionen av programmet.

Link to comment
Share on other sites

Jämfört med mycket annat på TV så var det en fullträff. Inte en enda kändis i sikte som försökte laga mat, inte en jury som klankade ned på någon som försökte sjunga och ingen som fick för lite mat och blev utröstad. Tôpp-i-bôtt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...