Jump to content

Sälen träffen


Andrew

Recommended Posts

Hej

Vill passa på att tacka för en kanon tillställning med en super bra logistik och roliga upptåg:clap:

Projektgruppen förtjänar ett stort tack för denna välplanerade tillställning i världsklass.

Att inte förglömma den goda maten.

Mvh

Andrew & Tessan CMC 315

Tommy & Yvette CMC 4545

Link to comment
Share on other sites

Turbo57 med fru kan bara instämma med lovorden för denna träff, helt suveränt allting:clap:. Bugar och bockar för att man fått vara med om en superhelg, (det enda negativa är värken i nacken som har kommit efter att försökt titta på alla fina mustanger på en gång):crazy:/Leif

Link to comment
Share on other sites

Precis hemkommen till Umeå efter en fantastisk trevlig och välordnad träff i Sälen. Tack till projektgruppen för ert superarbete. :clap:

CMC 1624 Hans Westbom

CMC 256 Karin Westbom

CMC 4172 Axel Westbom

Link to comment
Share on other sites

Instämmer i lovorden! Det är inte en barnlek att arrangera en träff som denna!

Jag vill även passa på att be om ursäkt om jag skämt ut klubben med mina moln av gummirök. Det var tydligen inte passande fick jag höra...

Link to comment
Share on other sites

Också nyss hemkommern från Sälen.

Kan bara hålla med tidigare inlägg. En suveränt bra ordnad träff. Finns inget att anmärka på.

Med tanke på att det var så mycket folk och så många bilar, är det helt otroligt att ni i projektgruppen

har kunnat få ihop att på ett så fantastiskt bra sätt.

Tusen tack, Malin, Sebastian, Erik och Niklas och alla era medhjälpare för en fantastiskt fin, trevlig och

jätterolig träff!

Ett stort tack också till Nenne, Gun, Roine och framför alla Lars Brodèn, som hjälpte mej med nya

brytarspetsar när jag blev stående just innan lunch vid Storfjällhotellet.

På återseende!

P-O.

Link to comment
Share on other sites

Kan ansluta till mängden av hyllningar för 50-års jubileet. Vi har haft en kanon trevlig helg och är helnöjda med den mycket väl planerade, organiserade och genomförda träffen. Stort tack till alla som jobbat med detta!! :clap:

Link to comment
Share on other sites

Tack för en fantastiskt bra träff! En starkt bidragande orsak till att det blev så bra, tror jag var den gemensamma "MUSTANG ONLY" parkeringen vid Experium. En trevlig plats att mötas på, snacka bil eller bara stå och njuta i havet av Mustanger. Extra + för generationsindelningen. Ser fram emot nästa CMC nationsträff!

Link to comment
Share on other sites

Hemkommen idag (en dag senare) och med många minnen i bagaget. En helt suverän Mustang-träff, som anordnats för oss alla med stort Mustang-intresse. Liksom Pony Tour 2007 och de övriga träffarna vi varit på (stora som små), så kommer även denna träff, Mustangens 50-årskalas i Sälen 2014, vara något som vi kommer att tala varmt om länge länge :D

Stora eloger till alla i arrangörsstaben och övriga inblandade :clap::clap::clap:

Ett stort TACK även till Fjällkonferens, Skilodge till Experium och vidare till restaurangen på Lindvallens topp. God mat och mycket bra service! :D

Musse-hälsningar från Ah o Martti Karlsberg.

Link to comment
Share on other sites

Tack Niklas, Sebastian, Erik och arrangörsgänget för en fantastisk träff.

Måste också säga tack till den eminente parkeraren Binge och hans team som lyckades med det omöjliga i Mora Park och Evertsberg.

Länge sedan jag varit på en träff där alla verkade så nöjda och hade roligt. Inte minst jag.

Grattis till alla pristagare.

Härligt att se Jan Backlund vinna nationella priset för sin spännande bil. Ska bli roligt att följa utvecklingen av bilen.

En eloge också till våra norrlänningar som alltid kommer med en 20 - 25 bilar oavsett var i landet en storträff läggs.

Nästa nationella storträff längtar vi redan till. Kan det bli -17 då klubben blir 35 år?

En skalp till i mitt liv. Nu kan jag skryta med att jag druckit blåbärssoppa i Evertsberg under ett Vasalopp!

Tack

Gun

Link to comment
Share on other sites

Håller med! En succé o ser redan fram emot nästa nationella träff så man får träffa alla trevliga människor igen! :) Och i helgen blir det Grensetreff med Norsk Mustangklubb i Halden! Det blir nog också bra! :) Hoppas många av er kommer!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ber oxå att få ansluta mig till alla som berömmer arrangörerna för tillställningen och superhelgen i Mora och Sälen ! Högsta betyg till alla inblandade !! Helt suveränt organiserat och ordnat på alla sätt !! Och vilken underbar mat !! Många och varma tack till er alla från CMC32, Anders o David Nylén:cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...