October 29, 200420 yr comment_10213 Här är några bilder på nya mustangen som Saleen (silvrig) och Roush(röd) har stylat om.
October 30, 200420 yr comment_10223 Hej mitt tycke så har SALEEN förstörtfronten, ser ut som något annat änen Mustang.
October 30, 200420 yr comment_10224 tcykte själv den enda som var oki var steedas.roush såg ju eormt plastig och "tattig" ut.. inte bra, bättre lämna den ifred
October 30, 200420 yr comment_10226 Haha när du sa (cmc 383) att den var förstörd i fronten kom jag genast att tänka på att den ser ut som en mitshubishi galant
November 1, 200420 yr comment_10261 Saleen-mustangen fick mig att tänka på Mussen från Gonen in 60 seconds, pga dom små lysena som sitter vid lykthuset. Ser rätt grymt ut tycker jag.Roush's design ser ju helt klart överspänd ut...
February 12, 200520 yr comment_14001 Tjenar! Saleen modellen ser lite "skum" ut, på ngt vis. Vingen bak tycker jag är "gammal", samma typ som satt på 80-90'orna. Gör ngt nytt istället.Roushmodellen ser ju ritigt grym ut, påminner lite om Boss 429an. Brutal! Steedan ser helt OK ut. Coolt med "Black out" hood. Liknar lite GT-R modellen från Klubbtidningen.
February 12, 200520 yr comment_14002 Jag hade lagt mina pengar på Saleen, lagom i mitt tycke. Gillar fronten och bakpartiet samt fälgarna. Vingen anknyter till Saleens tidigare modeller, så det finns en anledning till det. Sedan har jag personligen svårt för allt för stora vingar.
February 13, 200520 yr comment_14040 Vad hände med Fords GT-R koncept då?Det var en riktigt läcker variant. Kommer den ens släppas?
February 16, 200520 yr comment_14231 Vad hände med Fords GT-R koncept då?Det var en riktigt läcker variant. Kommer den ens släppas?FORD SVT (Special Vehicle Team) verkar leva med en väldigt liten budget nuförtiden. Så låt oss hoppas att de får pengar till en ny Cobra iallafall, verkar som både Focus SVT och pick-up'en hamnat i malpåse.
February 16, 200520 yr comment_14251 Vad hände med Fords GT-R koncept då?Det var en riktigt läcker variant. Kommer den ens släppas?Jag läste någonstans, jag har för mig att det var här på forumet, att Ford ska börja köra racing med Mustangen igen, det kanske var det dom byggde GT-R konceptet till...
February 19, 200520 yr comment_14377 tja!kollade in aktern på saleen mussen, dom har fan monterat på en corvette c5 jävla wannabe grej på den....nej det går ju faktiskt inte..väljer roush:en för mitt garage:)
February 19, 200520 yr comment_14381 tja!kollade in aktern på saleen mussen, dom har fan monterat på en corvette c5 jävla wannabe grej på den....nej det går ju faktiskt inte..väljer roush:en för mitt garage:)Tycker att aktern påminner om en 70-71 'cuda. Spoilern ser ju inte klok ut! Påminner om det som pizzabagarna körde om kring med på sina mercor i slutet av 80-talet.