December 17, 20195 yr comment_169987 Mottog idag en intressant julhÀlsning frÄn "Sörmland/östergötland CMC" dÀr man hotar med skattemyndigheten för pÄstÄdda svartjobb och försÀljning av Mustangdelar pÄ olika fighter samt för mina ev. kommentarer pÄ forumet om vilja Ärsmodeller jag tycker Àr bÀst. RÄdet Àr att jag borde lÀmna klubben. BetrÀffande ev.svartjobb handlar det om att jag Àr behjÀlplig med omklÀdsel av inredningar till sjÀlvkostnadspris dvs. ingen förtjÀnst för min del och mig veterligt Àr det inte olagligt att vidaresÀlja delar som inte lÀngre behövs. Det jag undrar nu Àr vem det Àr som skickar sÄdant utan att vÄga stÄ för det med ett namn. VÀnligen ge er tillkÀnna sÄ kan vi ta upp detta till diskussion ansikte mot ansikte. VÀnligen Lars Oskarsson CMC 383
December 17, 20195 yr comment_169988 Hej Lars Ta inte illa vid dej, Ă€rkenöt finns överallt. Att skriva ett hotbrev utan underskrift Ă€r lika fegt som att gĂ„ i en demonstration med ansiktsmask. Du gör ett gott jobb och hjĂ€lper dom som inte kan. Skatteverket har annat att göra Ă€n att jaga hobby entusiaster. Mvh Lasse och CarinaÂ
December 17, 20195 yr comment_169990 Hej! TrÄkigt att fÄ se ett sÄdant brev, undrar vilken sorts tillfredsstÀllelse det ger? KÀmpa pÄ som du har gjort, vad vore en klubb utan entusiaster som lÀgger ner sin sjÀl? HÀlsn. Lars
December 18, 20195 yr comment_169993 SĂ€tt alla medel pĂ„ att finna denna personen. En sak Ă€r sĂ€ker, sĂ„dant brev skulle aldrig Mustang Klubben skriva till sina medlemmar! Om det Ă€r sĂ„dĂ€r vĂ„gar inte jag heller prata med Mustang vĂ€nner dĂ„ jag jobbar pĂ„ Grufman Bil. Bara förpassa det till runda arkivet! Ha en trevlig jul Lasse!!! Mvh Peter & Yvonne Forsberg Â
December 18, 20195 yr comment_169994 Hej! Usch och fy. Detta mÄste vara ett riktigt dÄligt skÀmt. Visar egentligen bara baksidan av sociala medier dvs att man kan ge sig pÄ vilka pÄhopp som helst utan att man sjÀlv vÄga stÄ för det. LÄt inte denna person vinna. Synpunkter utan en underskrift Àr helt vÀrdelöst och skapar bara en trÄkig stÀmning. Jag tycker att ni som tillhör Sörmland/VÀstra Götaland borde ta reda pÄ vem som skrivit detta i ert namn. Mycket trÄkig attityd.
December 18, 20195 yr comment_169995 Verkligen fegt att inte skriva under utan ta tÀckmantel. troligen ligger avundsjuka bakom det hela. Arkivera i det runda arkivet.
December 18, 20195 yr comment_169996 Det var en tragikomisk julhĂ€lsning, man förundras över mĂ€nniskor, uppenbarligen uppretad pĂ„ attityd och verksamhet, nĂ€mner inget om varor, bara tjĂ€nsteverksamheten och det Ă€r inget hot utan egentligen en information om vad som pĂ„börjats och kommer ske oavsett,  processen Ă€r redan igĂ„ng. Inga ultimatum nĂ„gonstans eller möjlighet att pĂ„verka utgĂ„ngen och ingen kontaktvĂ€g eller hur en ev. vidare kontakt skulle ske. Bara ett lite rĂ„d att lĂ€mna klubben, mĂ€rklig mĂ€nniska. Gissningsvis bör det vara nĂ„gon sadelmakare/bilklĂ€dsel företag som kĂ€nner sig snuvade pĂ„ business, troligen en person, men denne antyder eller utger sig för att vara officiellt CMC uttalande frĂ„n regionen. VerksamhetsomrĂ„det kan ju vara en ledtrĂ„d att forska i vilka tĂ€nkbara "konkurrenter" det finns. De du hjĂ€lpt kan ha ledtrĂ„dar om dom kontaktat företag för detta men sedan fĂ„tt din hjĂ€lp.      Â
December 18, 20195 yr comment_169997 tyvĂ€rr sĂ„ Ă€r den sista idioten inte född Ă€nnu!  kĂ€mpa pĂ„. Ä'god jul.  Ăndrade %s av %s (%s)
December 18, 20195 yr comment_170001 Vilken trÄkig mÀnniska, som inte vÄgar skriva under heller. Men bara att ignorera. Som flera har nÀmnt sÄ Àr det nog avundsjuka bakom det hela .
December 24, 20195 yr comment_170074 Har vĂ€ldigt svĂ„rt att tĂ€nka mig att ett distrikt skulle stĂ„ bakom nĂ„got liknande. Finns det Ă„sikter sĂ„ fĂ„r man ta det privat och mellan 4 ögon. Tror som ni andra att det rör sig om en person som tar skydd bakom regionen. Bryr man sig bara om saker som Ă€r smĂ„? Ja dĂ„ Ă€r man vĂ€l inte större Ă€n sĂ„.  God jul och gott nytt Ă„r. Â
February 3, 20205 yr Author comment_170620 FörlÄt min sena reaktion med svar eller tyckande, det kÀnns vÀldigt bra att ha sÄ mÄnga som förstÄr min entusiasm att hjÀlpa, jag Àr inte ute efter att tjÀna pengar i detta. Jag tycker bara att mÄnga försöker göra proffe pÄ de som försöker att klara sin hobby och att bara ha köpt en Mustang och vill ha en Àr gott nog. Jag vet sjÀlv hur mycket man vill göra, men att fÄ ekonomin att rÀcka till allt Àr inte lÀtt. à ter igen stort tack för ert stöd.
July 22, 20204 yr comment_173346 Kreativ marknadsföring! đ Jag har en förarstol till min -94 som Ă€r helt kass, nu tĂ€ckt med överdrag. Ăr det nĂ„got du kan fixa för en hyfsad peng? Dessutom ett hĂ„l i cabben, prisförslag?
June 9, 20213 yr comment_176701 Verkligen fegt att inte skriva under utan ta tÀckmantel. troligen ligger avundsjuka bakom det hela. Arkivera i det runda arkivet.
December 22, 20222 yr comment_181130 Kanske vĂ€ldigt sent att ta upp trĂ„den igen! Men har det blivit nĂ„tt av detta skĂ€mt? Man kan ju undra hur man ska kunna hjĂ€lpa folk om det finns sĂ„n hĂ€r avundsjuka bland oss. Vi ska vĂ€l hjĂ€lpa varandra med vĂ„ra fordon vare sig det kostar nĂ„n symbolisk summa eller bara goodwill.  Â