Jump to content

Recommended Posts

Jag ska dit om det inte blir några förhinder, med päronen.. Ska bli kul!

självklart blir det elmia i år oxå... bor juh mer lr mindre där.. .;) sedan får man juh inte glömma att det händer ganska mkt ute på stan på kvällarna den helgen.. lite rejs och normal cruising osv... ;)

Klart man inte missar elmia. Fär man ju bara inte missa... Men mussen dit lär de ju inte bli något av med då snön förmodligen ligger kvar och saltade väger osv.. Ne den får nog stå inne i garage någon/några månader till.

Kan kan ju hoppas att man får träffa någon på forumet på elmia kanske? Och att de är utställt många fina gammla mussar som man kan stå och drägla över :P

Fyra bilar blir det i mustangklubbens monter från 66-05 samt att det kommer finnas fler mustanger ute i hallarna som inte står i klubbens regi.

Ni är hjärtligt välkomna att titta in hos oss i mustangmontern och prata mustang mm.

Mvh

Montervärdarna

Under måndagen är mässan öppen till 16.00 och det är inte tillåtet för utställarna att plocka ned sina montrar innan dess.

Söndagen och måndagen är de lugnaste dagarna om man vill slippa köer och en massa folk.

Bland annat kommer nya Musse 05-cabben att ha europapremiär på Elmia i år!

Hitta mer info på: http://www.custommotorshow.se/2005/

Jag ska dit om det inte blir några förhinder, med päronen.. Ska bli kul!

Kul och se sin bil från Elmia 2004....................

Min blåa 68 cab kommer inte att vara med detta år, ska åka bort

till Lappland !!! mera snö hurra :lol: men montern blir nog inte så stor i år

förra var ju jubileum, bilsport hade ju en egen stor Mustang monter som

jag bla ställde ut i. har förbättrat en hel del, ny cab m.m. m.m. :twisted:

Klart man ska till elmia..Det är en av dom få träffarna som inte ligger 20 mil bort.. Men tror ni det blir något röj på kvällen, och i sådan fall var?Crusingen kommer nog inte bli så stor i år, med tanke på snön och saltet eller.. Någon som ska ta mustangen ner ditt?

tror det kommer vara ganska mkt röj på både freda och lördag kväll...

själv kommer jag garanterat vara ute på båda kvällarna... fyller på lördan oxå... tror det kommer bli en hel del cruising ändå...

har aldrig varit på elmia.. är det värt att sticka dit..?
'

Jaaa.. Inegt att tveka på. Mycket kul bilar och roliga byggen. Förra året höll jag på att rammla mer i en boss 429 bara för jag hängde och drägglade så mycket över motorrumet :P

Inget man får missa :E

har aldrig varit på elmia.. är det värt att sticka dit..?

Beror lite på hur långt du har att köra, det finns ganska mycket prylar av typen vita blinkers till Volvo 240 där också... Vi pratar inte SEMA Show här, men visst kan man hitta en hel del kul iallafall. Bland annat skall ju nya cabben visas på Elmia, och det kan ju vara värt ett besök i sig. Sedan skall väl förhoppningsvis Andreas "GT" och Elofssons Cobra vara där också.

Jag har SLUTAT åka till Elmia "tyvärr". Var la där en 6 > 7 år i rad men vart tokless på alla förbannade drägg de sista åren. Fulla, otrevliga, stökiga och skräniga idioter. När de lyckas hålla mässan 100% alkoholfri skall jag återigen besöka den.

Motormässa vs fylleslag är inget för mig!

Jag har varit på mässan kanske fem gånger och varje år har jag blivit lika besviken på den. Jag vill inte betala för att kunna komma in till stylingavdelningen för det är helt ointressant för mig. Risbilar, plast och kjolkit är det VIDRIGASTE jag vet. Sen att dom i år har höjt till 200:- i inträde gör väl inte saken bättre. :evil:

Det är ju bara så att gå runt i den hallen med såna bilar man vill se är inte värt 200:- Fast som tur är kan man ju vila ögonen vid mustangklubbens monter iofs :wink:

Jag har varit på mässan kanske fem gånger och varje år har jag blivit lika besviken på den. Jag vill inte betala för att kunna komma in till stylingavdelningen för det är helt ointressant för mig. Risbilar, plast och kjolkit är det VIDRIGASTE jag vet. Sen att dom i år har höjt till 200:- i inträde gör väl inte saken bättre. :evil:

Det är ju bara så att gå runt i den hallen med såna bilar man vill se är inte värt 200:- Fast som tur är kan man ju vila ögonen vid mustangklubbens monter iofs :wink:

Jo du har faktiskt delvis rätt. Man åker ju inte dit för att titta på plast ialla olika former och färger.. :/ Ne vid mustangdelen bör man änna holla sig. Till största delen de som intreserar mig iallafall. Själv åker jag dit för att de är den första messan i vår som jag kan åka till och så hoppas jag på att dom har tagit dit en riktigt fet dragster som dom startar upp utanför i år igen för de va verkligen en upplevelse för en som gillar extrema v8:or :D