Jump to content

World classic car


Jimmy_the_1

Recommended Posts

Hej, fick ett brev från dom. Dom vill att jag ska ringa ang. mustang(?)

Är det något som vet vad det är för någonting?

Örjan hette han och på eniro står det att firman heter:"World Sport International Scandinavia AB"

Tänkte kolla ifall någon vet vad det är... jag är inte sugen på ringa och det visar sig vara någon försäljare....

Mvh Jimmy

Link to comment
Share on other sites

Har oxå fått brev därifrån och jag skulle kunna tänka mig att det handlar om försäljning av något onödigt... :evil: Själv så brydde jag mig inte om att ringa upp för jag tyckte inte det känndes speciellt seriöst när jag gjorde som du och kollade tel.nummret och det dök upp ett annat firmanamn än i brevet. :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ahhh

Har fått ett sånt brev också men man får ju så mycket underlig reklam från folk som vill tjäna pengar på ruffel så jag våga inte ringa.

(ni skulle se brevet jag fick från någon som kunde hjälpa mig med en firma jag har regad ingen adress hemligt mobilnummer mystiskt brev över huvudtaget, ja jag säger då undras vad en sån person vill hjälpa till med?)

Till ämnet igen.

I mitt brev stog det att han sökt mig flera gånger men inte fått tag i mig det var det som gjorde mig mest fundersam på vad han syssla med speciellt som adressen han skicka till har hemligt nummer men inte mobilen och där hade han inte ringt.

Någon borde nog tipsa honom om att göra en hemsida så man vet vad det handlar om, eller kanske nämna något om det i brevet skulle gissa på att han säljer mer jackor då :D

Tack för ditt tips "lestat" att säga kommer inte du från Järpen :D

Skulle vara kul att höra vad han säger då :--

Mvh

MrV8

Link to comment
Share on other sites

Det är väl få trick som skrämmer iväg kunder så bra som att vara mystisk och inte ge tillräcklig information. :roll:

Tycker precis som föregående skribenter, han borde fixa en hemsida. Det finns så billiga webhotell inkl.

domännamn idag att kostnaden inte kan vara ett seriöst argument.

Automatisk hemsidebyggare ingår också så inte ens de förkunskaperna krävs...

Link to comment
Share on other sites

Undrar om det är han som säljer kristallglas med mustangemblem på?

Den personen ringde i alla fall till mig och berättade att jag varit med i en av deras "utlottningar" :lol::lol::roll::roll: och var en av 10 personer som dragits. Istället för att betala 1400:- för 6 stycken glas så så skulle jag få rubbet till det facila priset av 1000:- :?:

Förklarade för honom att jag satsade pengarna på bilen istället......

Link to comment
Share on other sites

Undrar om det är han som säljer kristallglas med mustangemblem på?

Den personen ringde i alla fall till mig och berättade att jag varit med i en av deras "utlottningar" :lol::lol::roll::roll: och var en av 10 personer som dragits. Istället för att betala 1400:- för 6 stycken glas så så skulle jag få rubbet till det facila priset av 1000:- :?:

Förklarade för honom att jag satsade pengarna på bilen istället......

Vissa satsar sina pengar på kristallglas, andra på bilen. Det är väl så det är :);)

Själv satsar jag på bilen och får väl dricka ur burken/flaskan...

Link to comment
Share on other sites

Han ringde till mig häromkvällen och lät först väldigt intresserad av bilen.

Sen kom det fram att han ville sälja en exklusiv, numrerad skinnjacka med mustangemblem på.

Jag sa att jag redan hade garagekläder... det står även ett nummer i: 52C.

Link to comment
Share on other sites

Han ringde till mig häromkvällen och lät först väldigt intresserad av bilen.

Sen kom det fram att han ville sälja en exklusiv, numrerad skinnjacka med mustangemblem på.

Jag sa att jag redan hade garagekläder... det står även ett nummer i: 52C.

Hahahaha......jävlar satt just kaffet i halsen :--

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...