Jump to content

(o)seriös jackförsäljning


Svedis

Recommended Posts

Uppringd av "world classic car" som tagit mitt namn från bilregistret och ska sälja en Mustangjacka, producerad i en begränsad upplaga av 1000 st och framtagen av fabriken!

Någon annan som blivit uppringd? Låter lite skumt. :--

Link to comment
Share on other sites

Jackorna är skitfina och väl värda sina pengar...

Jag köpte en för snart två år sen så hur begränsad upplagan är är ju en fråga.

Link to comment
Share on other sites

Dom (han) har ringt mig i en vecka nu ca 7 gånger vill gärna sälja något jacka / mössa / t-shirt eller groggglas. men nu vet han att jag inte vill ha något.

men skum :? verkar han absolut inte.

Link to comment
Share on other sites

Kan bara hålla med jackorna är mycket fina av väldig god kvalitet.Jag köpte min för två år sedan och köpte ölglas med mustanglogga på förra året ochså mycket fina.Jag har själv blivet uppringd iår då dom vill sälja uppföljning på glasen.Dom är ett seriöst företag men som alla i säljbranschen så vill dom givetvis sälja därav att det hela tiden kommer nya grejor.

Link to comment
Share on other sites

Jag har haft min i 7år och den är bra i kvalite.

Personligen tycker jag själva jackan känns lite omodern i formen. Ganska standard men bra kvalite' som sagt

Men tyvärr har även alla andra jänke märken samma jackor.

Nu ser jag sånna med Cheva, Oldmobile, Corvete med flera.

Kändes som jag mest köpte den för Mustang loggans skull och det käns lite pinsamnt och gå på ett swapmeet och se 100 andra liknande jackor. :oops:

Vore nästan häftigare att lämna in en egen jacka och sy en egen Mustang logga.

Ingen här som har en datastyrd symaskin? ;)

Link to comment
Share on other sites

Morsan har en datasymaskin med pekskärm för ca 30' :shock: som hon roar sig med på fritiden. Hon jobbar som textillärare (syfröken). Har faktiskt pratat lite löst med henne om att fixa lite musse loggor på keps t-shirt och liknande.

Men då yrade hon om copyright m.m. Skall stöta på henne igen, går att göra mycket roligt, brodera in regnummer cmcnummer namn m.m. ihop med mustang loggo o.s.v.

Tommy 8)

Link to comment
Share on other sites

Mina kuddar är broderade på en sådan maskin, det roliga är att det är gjort från ett foto på min bil. Kuddarna var tänkta att ha för att skydda cabställningen när jag kör brudpar eller till studentbalen, och dom vill sitta på ryggstödet, funkar fint. Men dom passar oxå fint som prydnad i baksätet.

Link to comment
Share on other sites

Jackan ser ju riktigt tuff ut. Kanske inte modernaste snitt, men å andra sidan ska ju en riktig skinnjacka hellre vara tidlös.

Som gammal Elvis-fan ser jag att den här modellen, med två bröstfickor, har vissa likheter med den Elvis använde vid sin comeback ´68. Fräckt!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

jag köpte jackan ifrån dem för ca ett halvår sedan.. som tidigare sagt är det mycket bra kvalitet och den är helt klart värd sitt pris. köpte även serien med ölglas av dem och är riktigt nöjd med dem med

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...