overlake CMC 1202 April 9, 2006 Report April 9, 2006 Börjar bli redigt sugen att plocka ut bilen ur garaget nu.Men tänkte vänta tills gatorna här i Västerås blir sopade.När planerar ni att ta ut bilen? Citera
mrv8 April 9, 2006 Report April 9, 2006 Funderar på att ta fram den till Maj börjar.Låter ju lookande med Vårpickniken på Brostugan den 7 maj.Men nog börjar man bli riktigt frestad på att ut och åka med Mustangen Vädret börjar ju bli så det är tänkbart.MvhMrV8 Citera
warcry April 10, 2006 Report April 10, 2006 Plockade ut min 28/3.Kunde inte hålla mig längre.Lämnat in bilen på helrekond och lackförsegling så den glänser fint i vårsolen. Citera
Pernolf cmc 558 April 10, 2006 Report April 10, 2006 Det snöade ju igår, kom väl en 5-6 centimeter, känns lite avlägset just nu.Men 1:a Maj hoppas jag snön är borta, för jag är så fruktansvärt sugen på att köra med den. Citera
Our Pony April 10, 2006 Report April 10, 2006 Plockade ut min den 2-aprilHar precis kommit hem från besiktningen ( gick bra ) Nu är det bara vädret som ska rätta upp sig// Danne Citera
AndyB April 10, 2006 Report April 10, 2006 Tar hem min Mustang GT 97:a nu den här vecka. Kommer till Gbg Fre 14 April (från England). Snöade som fan här igår kväll Citera
overlake CMC 1202 April 10, 2006 Author Report April 10, 2006 Såg en svart 03/04 Cobra cab här i Stockholm idag...SÅÅÅÅ sugen nu....Men ska ge det till helgen iaf Citera
Pernolf cmc 558 April 10, 2006 Report April 10, 2006 Tar hem min Mustang GT 97:a nu den här vecka. Kommer till Gbg Fre 14 April (från England). Snöade som fan här igår kväll Vart i dalarna bor du? Citera
Daniel Linde April 10, 2006 Report April 10, 2006 Så fort båtarna/husbilarna som står i vägen för mig har flyttat på sig i garaget tar jag fram bilen.Räknar väl senast 22-23 April.Vet dock inte om jag börjar använda bilen direkt, men det är ju en del som skall pillas o så. Skönt o ha det gjort Citera
AndyB April 10, 2006 Report April 10, 2006 Tar hem min Mustang GT 97:a nu den här vecka. Kommer till Gbg Fre 14 April (från England). Snöade som fan här igår kväll Vart i dalarna bor du?Dala-Järna.Utanför Vansbro. Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 10, 2006 Report April 10, 2006 Hej.En är ute hela tråkiga vintern men jag kör när det känns tort. det bör vara ca:10- då slipper man saltet på vägarna. Den andra har fått känna på vårväglaget den 9 april dådet var tort och soligt. Citera
Gäst April 11, 2006 Report April 11, 2006 körde en runda igår...dock utan avgassystem....=)...men man blir ju kallad redneck av kompisarna så d måste väll vara därför.... Citera
87gt50 April 11, 2006 Report April 11, 2006 körde en runda igår...dock utan avgassystem....=)...men man blir ju kallad redneck av kompisarna så d måste väll vara därför.... Det är inte bara därför som du blir kallad redneck... Skönt att ha bilen ute igen? 29°C i Dallas, TX, landar där på fredag kväll.../jocke Citera
Pernolf cmc 558 April 11, 2006 Report April 11, 2006 körde en runda igår...dock utan avgassystem....=)...men man blir ju kallad redneck av kompisarna så d måste väll vara därför.... Det är inte bara därför som du blir kallad redneck... Skönt att ha bilen ute igen? 29°C i Dallas, TX, landar där på fredag kväll.../jockeFredag kväll i Sverige så är det säkert fint också...plusgrader och inget snöande, om vi har tur... Citera
87gt50 April 11, 2006 Report April 11, 2006 körde en runda igår...dock utan avgassystem....=)...men man blir ju kallad redneck av kompisarna så d måste väll vara därför.... Det är inte bara därför som du blir kallad redneck... Skönt att ha bilen ute igen? 29°C i Dallas, TX, landar där på fredag kväll.../jockeFredag kväll i Sverige så är det säkert fint också...plusgrader och inget snöande, om vi har tur...[/quote:7pggm62f]Så är det när man bor i Norrland Bara skoja!Faktum är att hojåkarna redan jobbar för fullt på att köra ihjäl sig här nere, och det är väl ett rätt tydligt vårtecken.../jocke Citera
Gäst April 11, 2006 Report April 11, 2006 körde en runda igår...dock utan avgassystem....=)...men man blir ju kallad redneck av kompisarna så d måste väll vara därför.... Det är inte bara därför som du blir kallad redneck... Skönt att ha bilen ute igen? 29°C i Dallas, TX, landar där på fredag kväll.../jockeHaha nej man gör ju säkert fler redneck saker Ja blev en kort runda igår....men nu skall fälgarna lackas....så det får vänta ett tag till...lackeran är väll inte super snabb iheller.....Ha d så gott i TexasÄta o dricka gott.... Citera
E55eT April 11, 2006 Report April 11, 2006 1'a Maj blir förhoppningsvis första turen, efter växellådsrenovering/ uppgradering med high performance-kit, hjullagerbyten, trågpackningsbyte, omlackering av främre kofångare & baklucka,montering av nya lyktor runt om (6st) inköp av boot cover, nycklar mm mm.Har någon en ny plånbok med massor av pengar i till mig Citera
overlake CMC 1202 April 13, 2006 Author Report April 13, 2006 Det var väl själva f*n att dom inte kan börja sopa gatorna i Västerås.... Citera
Pernolf cmc 558 April 13, 2006 Report April 13, 2006 Det var väl själva f*n att dom inte kan börja sopa gatorna i Västerås....En del kommuner verkar tro att det försvinner av sig självt, Borlänge har redan sopat vägarna.Men som vädret är här så vette fasen om bilen kommer ut före sista april Citera
Peter /Cobra April 13, 2006 Report April 13, 2006 samma här.. kan tro att det är grusväg ut från vårat bostadsområde!Nu får vädret se till att bli bättre! Har ju både hoj o bil som vill ut... Kliar i fingrarna rejält nu.. Citera
Pernolf cmc 558 April 16, 2006 Report April 16, 2006 Idag var det premiärtur, men det går knappt att åka med allt grus som ligger på vägarna.Så ställa på den, det får nog vänta tills 1:a maj Citera
87gt50 April 17, 2006 Report April 17, 2006 Tankte bara meddela att det ar 96°F i Dallas. For varmt for att kora nedcabbat. Har just grillat, dags for ett kvallsdopp i poolen. Depressionen lar ta hart nar man atervander till Svedala... Trygve (86gtstang) halsar. mvhJocke Citera
Recommended Posts