Jump to content

Recommended Posts

Min avsikt är inte att göra reklam för vare sig Mustangsunlimited (eller Fedex) men kan medela att jag sände en beställning till dem 25/5 00.10 och fick mina grejer 27/5 13.00 levererat till dörren!

Finns knappt svenska firmor som klår det! burnout.gif

OK. Hur stor andel är frakten? Det förekommer ibland lite trixande med fraktavgifter.

Det finns firmor som inte debiterar för verkliga kostnaden, utan försöker få ut lite extra.

Har också beställt där ifrån några gånger.... går gryyymt fort.

ang. fraktavgifterna så har det alltid dragits några dagar efteråt från mitt visa kort, så kan nog hända att dom kanske lägger på lite extra. Men tycker det ändå har varit rätt rimliga fraktkostnader.

Jag väntar fortfarande på att dom ska få in mina lampor jag beställde i Januari.

har varit med om att en del firmor debiterar fedex priser men skickar ändå med vanliga posten (usps)

Det behöver inte vara stora lådan för att det ska gå på ett par hundra dollar.

• 2 weeks later...

Mustang Unlimited har för min egen del ALLTID varit bra.

Det har aldrig saknats något och faktiskt så har dom över 100% leveranssäkerhet eftersom varje gång jag beställt en större leverans så har det varit mer delar än jag beställt! :--

Men jag kan ju haft tur fast jag är ganska säker på att dom är bra eftesom dom är en av de största.

Nu hade jag panik med en löjlig oljedrivpinne som jag missat och testa beställa enbart den.

Jag la beställningen 3 maj och den låg i brevlådan idag 8maj

Hyffsat!

Jag kan bara hålla med..

Beställde i princip en hel inredning från Mustang unlimited förra året + lite annat smått å gott.

Beställde på Måndag förmiddag och på Torsdagen ringer DHL och säger att paketet har kommit...Snabba ryck.. :D

• 1 month later...

Jag blir alltid förvånad när det går så fort!

I fredags kväll satt jag och fingrade på JEGS hemsida och beställde en ny turbin och lite annat smått och gott som en Mustang dåre som jag kan behöva.

3 timmar senare upptäckte jag på orderbekräftelsen att jag knappat in fel artikelnummer.

Fan också man ska inte knappa beställningar med ett wiskeyglas i ena näven!!! :evil:

Lite smålullig ringde jag direkt för att ändra men fick svaret att ordern redan låg på lastbilen!!! :shock:

Jaja det var bara en skitsak som blev fel.

Iallfall packetet landade hemma igår så det är alltså bara 4 arbetsdagar eller 6 dagars leverans!

Inte lika som dig Turbo men bra ändå! :P

Föresten någon som behöver ett kickdown reglage till Chrysler??? :oops:

fedex dhl med mera ÄR snabba, men det kostar också.

Ta hem en uppsättning med fälgar, vad kan det kosta? 6-700dollares?

Nej nej fälgar och däck kom i container.[/quote:24kq5r0s]

phew, man vill ju använda pengarna till ngt trevligare än frakter, man vet ju hur dyrt det är i frakter, och båt är ju överlägset gällande priset.

ps , beställde du själv eller genom någon?

vem isf?