March 3, 200818 yr comment_50361 Äntligen Idag hämtade jag min musse i hamnen. En o5a gt sonic blue med 20"are. Jag tror att flinet kommer att sitta i ett bra tag. Report
March 3, 200818 yr comment_50364 Grattis!Och välkommen i klubben!MEN... Du har glömt en sak..:Vi vill se bilder! Report
March 3, 200818 yr Author comment_50369 Grattis!Och välkommen i klubben!MEN... Du har glömt en sak..:Vi vill se bilder! Jodå .Ska ta bilder i morgon. Report
March 3, 200818 yr comment_50373 Härligt, ska bli kul å se din nya kärlek. min får inte vara ifred många minuter Report
March 5, 200818 yr comment_50477 Jösses den är snygg. Spinner starkt på den typ av blå färg.Lycka till och bli en glad mustang ägare. Hopas att får mycket kul med bilen. Berra Report
March 5, 200818 yr comment_50500 Partifärgen, snyggt.......Min e´ röd och det är INTE partifärgen kan jag säga......hehehe Report
March 9, 200818 yr comment_50733 Men Pineman det nya arbetarpartiet har ju ljusblå färghar du missat det............. Min e blå och det är inte min partifärg HE HE HE HE Men du har en jäkligt snygg bil. MVH Lasse Report
March 31, 200818 yr comment_51779 Konstigt att det skall blandas in politik.Då e i vart fall jag glad för att min är RÖD! Måste säga att det var GRYMT snyggt med de fälgarna på din bil sancho. Grattis till en mycket nice bil! Report
March 31, 200818 yr comment_51785 Parti färg ? nu har vi inte vin&sprit kvar heller, jag har blåbil och inte är det den partifärgen som ligger mig varmt om hjärtat i alla fall. Sist de var blått såldes det frisk vill jag minnas, inget svensktkvar snart, detta var ett dåligt inlägg. För att återgå till den hemtagna Mustangen så vill jag baragratulera till att det är något bra som köps hem till Sverige,snygg och väldigt vacker blå färg, grattis. Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.