sancho March 3, 2008 Report March 3, 2008 Äntligen Idag hämtade jag min musse i hamnen. En o5a gt sonic blue med 20"are. Jag tror att flinet kommer att sitta i ett bra tag. Citera
NickeH cmc 600 March 3, 2008 Report March 3, 2008 Grattis!Och välkommen i klubben!MEN... Du har glömt en sak..:Vi vill se bilder! Citera
sancho March 3, 2008 Author Report March 3, 2008 Grattis!Och välkommen i klubben!MEN... Du har glömt en sak..:Vi vill se bilder! Jodå .Ska ta bilder i morgon. Citera
Jockepocke March 3, 2008 Report March 3, 2008 Härligt, ska bli kul å se din nya kärlek. min får inte vara ifred många minuter Citera
sancho March 4, 2008 Author Report March 4, 2008 det blev bara en bild.Men det kommer att bli fler. Citera
CMC 1061 Berra March 5, 2008 Report March 5, 2008 Jösses den är snygg. Spinner starkt på den typ av blå färg.Lycka till och bli en glad mustang ägare. Hopas att får mycket kul med bilen. Berra Citera
pineman March 5, 2008 Report March 5, 2008 Partifärgen, snyggt.......Min e´ röd och det är INTE partifärgen kan jag säga......hehehe Citera
Lassemålare CMC 2071 March 9, 2008 Report March 9, 2008 Men Pineman det nya arbetarpartiet har ju ljusblå färghar du missat det............. Min e blå och det är inte min partifärg HE HE HE HE Men du har en jäkligt snygg bil. MVH Lasse Citera
MrTurbo_1645 March 31, 2008 Report March 31, 2008 Konstigt att det skall blandas in politik.Då e i vart fall jag glad för att min är RÖD! Måste säga att det var GRYMT snyggt med de fälgarna på din bil sancho. Grattis till en mycket nice bil! Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 31, 2008 Report March 31, 2008 Parti färg ? nu har vi inte vin&sprit kvar heller, jag har blåbil och inte är det den partifärgen som ligger mig varmt om hjärtat i alla fall. Sist de var blått såldes det frisk vill jag minnas, inget svensktkvar snart, detta var ett dåligt inlägg. För att återgå till den hemtagna Mustangen så vill jag baragratulera till att det är något bra som köps hem till Sverige,snygg och väldigt vacker blå färg, grattis. Citera
Recommended Posts