Daniel Linde April 22, 2010 Report Share April 22, 2010 Vill du få fram försäljningslappen som satt på bilen när den såldes i USA?Besök: [url]http://services.forddirect.fordvehicles.com/inventory/WindowSticker.pdf?vin=[/url]I slutet på länken efter vin= stoppar du in ditt eget vin nummerDu kommer då få fram någon som ser ut så här på ett ungefär Verkar inte fungera på alla bilar! Min egen funkar det tex inte på.Skärmklipp.JPG[/attachment:3owz6luq] Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alabama Grill April 23, 2010 Report Share April 23, 2010 Ha ha!!! Klockrent!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoTe April 23, 2010 Report Share April 23, 2010 We are temporarily unable to retrieve an online window sticker for this vehicle. Please try again later.If the problem persists, please contact the help desk for this web site. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde April 23, 2010 Author Report Share April 23, 2010 Min slutsats efter lite efterforskning.5 årsmodeller bakåt kan man fiska fram.// Danne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
galanz April 24, 2010 Report Share April 24, 2010 min 06a funkar inte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOS April 24, 2010 Report Share April 24, 2010 min 06a funkar inte Samma här.../MOS Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde April 24, 2010 Author Report Share April 24, 2010 Hmm då kan det inte vara exakt 5 år som gäller då.Skumt o drygt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoTe April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 Hmm då kan det inte vara exakt 5 år som gäller då.Skumt o drygt Kanske beror på när dom är tillverkade. Min är ju tillverkad 04, en av dom första bilarna... En 06 kan således vara tillverkad 05. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOS April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 Hmm då kan det inte vara exakt 5 år som gäller då.Skumt o drygt Kanske beror på när dom är tillverkade. Min är ju tillverkad 04, en av dom första bilarna... En 06 kan således vara tillverkad 05.Min 06:a är tillverkad kring årsskiftet 05/06 så den är ca. 4,5 år gammal./MOS Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Micke* April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 Fick denna text..We are temporarily unable to retrieve an online window sticker for this vehicle. Please try again later.If the problem persists, please contact the help desk for this web site. Får prova senare./Micke Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde April 25, 2010 Author Report Share April 25, 2010 Fick denna text..We are temporarily unable to retrieve an online window sticker for this vehicle. Please try again later.If the problem persists, please contact the help desk for this web site. Får prova senare./MickeDet betyder att din bilen inte kan få fram lappen.Kommer inte gå senare heller. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsberg April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 Jag får samma svar som Micke Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 Fungerar för min 2007'aNär ni kopierar in länken var noga med att den ser ut som nedan (Förutom de sex sista x'en som ni byter ut till det som gäller er bil)http://services.forddirect.fordvehicles ... h175XXXXXX Hoppas det funkar för er nu./ Kim Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 Typiskt.. Det här forumet förstörde länken.Nytt försök nedan:http://services.forddirect.fordvehicles ... h175xxxxxx / Kim Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde April 25, 2010 Author Report Share April 25, 2010 Fungerar för min 2007'aNär ni kopierar in länken var noga med att den ser ut som nedan (Förutom de sex sista x'en som ni byter ut till det som gäller er bil)http://services.forddirect.fordvehicles ... h175XXXXXX Hoppas det funkar för er nu./ KimVad va problemet med första länken??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoTe April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 Fungerar för min 2007'aNär ni kopierar in länken var noga med att den ser ut som nedan (Förutom de sex sista x'en som ni byter ut till det som gäller er bil)http://services.forddirect.fordvehicles ... h175XXXXXX Hoppas det funkar för er nu./ KimVad va problemet med första länken???Det är inget problem. Bara någon som yrar i nattmössan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Strand April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 Vilken tur att man slipper krabba med sånthär......har nämligen orginal windowstickern som kom med bilen när den var ny Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockhound April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 är det jag och min webläsare som är odugliga, eller funkar det inte på min 06:a heller.Någon som vill testa 1ZVHT82H965107231 åt mig? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alabama Grill April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 är det jag och min webläsare som är odugliga, eller funkar det inte på min 06:a heller.Någon som vill testa 1ZVHT82H965107231 åt mig?Får inte din att funka heller... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullik April 25, 2010 Report Share April 25, 2010 Stort tack för denna välfungerande länk. Den hittade omedelbart min 09 ás Window Sticker som nu pryder sin plats efter utskrift i färgskrivaren. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ashley Helena Terese April 26, 2010 Report Share April 26, 2010 Tackar det fungerade efter , trixande:) MEN det FUNKAR Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette April 27, 2010 Report Share April 27, 2010 får det inte att lira... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJÖRN_84 April 27, 2010 Report Share April 27, 2010 Min 2008 funkade kanon att få fram lappen Klockrent Kul o se att dom faktist hade valt till 3.55 Limited Slip axle osv osv Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Widell May 1, 2010 Report Share May 1, 2010 Sk..t kul att det funkade, vilket minne att behålla. Känns kanske extra speciellt då jag köpt och hämtat bilen av original säljstället i Florida. Magnus WidellCMC 2501 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg May 23, 2010 Report Share May 23, 2010 Jag fick också det att funka. Blev extra glad över att bilen har 3.55 Ratio Limited Slip axleVad är pony center cap? Är det centerfacket mellan sätena?Färgen på bilen heter tydligen Vista Blue, inte Sonic blue som jag trodde från början. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts