Corvette September 21, 2010 Report September 21, 2010 Här har du mektips så du slipper bli dränkt i bilen http://grufmanbil.se/webshop/mektips/fl ... ustang.pdf Citera
BHE September 21, 2010 Report September 21, 2010 ...exakt vad ett bra forum ska innehålla. Bra o värdefull kunskap som förmedlas... Citera
2fast4you September 22, 2010 Report September 22, 2010 Håller med . Mera "förstör det själv tips".. Citera
BUSET September 22, 2010 Report September 22, 2010 jag gick rätt ut på parkeringen utanför jobbet o pillade loss skiten igår som tur är helt rent i min "tuta" Citera
SakariV8 September 22, 2010 Report September 22, 2010 Har en gång pillat loss panelen o detta, efter det så brukar jag bara trycka lite på snorklarna genom motorrummet istället för att slita loss allting.Man märker ju lätt om det står vatten i baljorna eller om det är mycket smuts i snorkeln.Höger SidaVänster Sida Citera
Alabama Grill September 22, 2010 Report September 22, 2010 Vilken tur att man aldrig har bilen ute i regn! Hemska tanke! Citera
SakariV8 September 23, 2010 Report September 23, 2010 Vilken tur att man aldrig har bilen ute i regn! Hemska tanke!Men någongång måste det ju varit så att du har kört i regnväder, haft bilen parkerad vid t.ex. mataffären när du vart iväg med bilen när det har regnat?Annars kan du väl inte köra Mussen många dagar på året om du aldrig haft den ute ur garaget när det regnat Citera
Alabama Grill September 24, 2010 Report September 24, 2010 Vilken tur att man aldrig har bilen ute i regn! Hemska tanke!Men någongång måste det ju varit så att du har kört i regnväder, haft bilen parkerad vid t.ex. mataffären när du vart iväg med bilen när det har regnat?Annars kan du väl inte köra Mussen många dagar på året om du aldrig haft den ute ur garaget när det regnat Förra året körde jag EN gång i regn, liten skur bara. I år så har jag också råkat ut för regn en gång. Skedde på väg hem från Håkan Prytz i maj. Kört totalt ca 250-300 mil i sommar. Jag försöker ha puts på mina grejer. Nästa ägaren kommer inte att vara missnöjd, det kan jag lova. Citera
Joachim September 25, 2010 Report September 25, 2010 Om ni orkar och vill Googla så gör en sökning på följande: tsb 07-14-6Här finns rätt mycket att läsa angående vattenläckage./ Joachim / Citera
LarsGävle September 28, 2010 Report September 28, 2010 Peter,har man en annan konstruktion från 2010?Lasse Citera
BUSET September 28, 2010 Report September 28, 2010 alltså,är jag helt korkad som kommenterar detta men inget har nämnt TVÄTT bara regn..jag menar,sitter det skit i "tutan" så fylls det mer vatten vid en rejäl tvätt än vid en skur! om vi nu pratar om samma som trådens första ämne,gummitratten! sen kan det ju givetvis finnas andra problemställen där en bil är känslig för läckage men bara funderade på detta när jag läst alla svar.ciao Citera
Lassemålare CMC 2071 September 28, 2010 Report September 28, 2010 Va är inte de nya Mustangerna vattentäta hmmmmm. ( skojar bara inte bli arga.) MVH Lasse. Citera
Corvette September 30, 2010 Author Report September 30, 2010 Peter,har man en annan konstruktion från 2010?Lassekollade just och det är samma lösning på dem Citera
Recommended Posts