Backman cmc 1152 Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Skall detta hål som finns mellan lyftarna va såhär? ser ut som om en olycka varit framme. Blocket är ett 351C.IMG_0479.JPG[/attachment:3pky4mf0] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingo Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Jepp!Tydligen ska det vara så,mitt block ser likadant ut..Är visst något från tillverkningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JockeH Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Japp, så där såg det ut i båda mina block också. Det ena var dock finare än det andra, misstänker att den händige kan gå loss med dremeln. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lente cmc 2346 Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Ja , det ser definitivt ut som en olycka. Mitt är likadant.IMG_4142.JPG[/attachment:3cw5670q] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backman cmc 1152 Posted September 26, 2010 Author Report Share Posted September 26, 2010 Tack! Skönt att höra att det är ok. Ser ju faktiskt ut som om det är något som slagit dit hålet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmy Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Jag har samma hål i bägge mina block.Men kolla hålet jag hitta vid främre kamaxel lager. Vad tror ni. Förvisso sitter fästet till kamaxeln framför, men det kommer kanske läcka ut olja där ändå, oljekanalen är precis bakom. 351C Problem !? kamlager.JPG[/attachment:1vucaxgh]/Lemmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMAS Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Ja det är en oljekanal som ska vara där !Det är anledningen till att det främre lagret ska monteras med ett ett visst mått från block kanten.// Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmy Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Ja det är en oljekanal som ska vara där !Det är anledningen till att det främre lagret ska monteras med ett ett visst mått från block kanten.// ThomasTackar för svar, jag var lite orolig där/Lemmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts