Gtttggg December 2, 2011 Report December 2, 2011 Oscarsson CMC 383 fyller 59 år idag så gratta honom ordentligt nu! Citera
pools December 2, 2011 Report December 2, 2011 Jobba på Lasse! Snart är du ikapp mej!STORT GRATTIS!Från oss alla i Västerbotten!Mvh.P-O Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 2, 2011 Report December 2, 2011 Tack alla.Jag blev glatt överraskad och väldigt glad:oops:, tack ännu en gång alla:D,jo du P-O Olsson snart så brakar jag om dig, jag känner mig som 33½tror jag. Citera
bosewallius December 2, 2011 Report December 2, 2011 Grattis Lasse från ett regnigt Texas.Bosse CMC342 Citera
pools December 2, 2011 Report December 2, 2011 jo du P-O Olsson snart så brakar jag om dig, jag känner mig som 33½tror jag.Du kommer väl upp till "Midsummer Sun Run" hoppas jag!Gör du inte det, så ligger du LÅNGT före mej!Mvh.P-O Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 2, 2011 Report December 2, 2011 Tack Bosse.Regnigt men varmt, om inte, så kommer lite värme från mig till digoch din familj. Citera
CMC 1061 Berra December 3, 2011 Report December 3, 2011 Nu har jag missat något. Grattis Fast det är försent. Berra Citera
NackaBosse December 3, 2011 Report December 3, 2011 Här kommer ytterligare en försenad grattishälsning.Bosse, som köpte dina backspeglar. Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 3, 2011 Report December 3, 2011 Tack vänner, som sagt nu går vi vidare i ungdomsåren, det är ju såatt man egentligen aldrig vill bli stor.Idag har jag varit som så många gånger tidigare och skruvat lite igaraget, har åter monterat min NYA Holley 570, förgasaren är NY men har aldrig fungerat till 100%.Jag har inte provat ännu, förhoppningarna är att den kanske skall fungera bättre igen, efter lite småfix.kommer inte ihåg men jag tror att jag berättade för många att jagköpte en begagnad Holley 1850 som jag packade om och grundljusterade.Monterade på den i våras, det ända jag gjorde, händer väll inte så ofta, körde fram soppan och motorn startade för att sedan gå otroligt rent och bra.Jag rörde inte en skruv mer än tomgång, allt fungerade som det ska,under en tid har jag vänt ut och in på 570n och bytt lite prylar, nuär det det bara starten och betyget på det som gjorts som saknas. Citera
Recommended Posts